XXL Nutrition

vervalsen

stephen

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wat ik me nu afvraag is of dat niemand ooit geprobeerd heeft om een voorschrift te vervalsen? Met de huidige technologie kan dat toch zo moeilijk niet zijn. Ze kunnen wel geld namaken....

Dat zal inderdaad niet zo heel moeilijk zijn, maar volgens mij geeft de dokter het recept ook door aan de apotheker en is het recept alleen een bewijsje dat jij het op mag halen...

• Topic Starter Topic Starter
dat denk ik niet hoor.Die dokter weet niet naar welke apotheker je gaat he

Stephen in NL stuurt je huisarts een fax naar de apotheker (je hebt idd een vaste apotheker) waar jij dan met je krabbeltje van de dokter je spullen kunt afhalen.

lullig. In belgie niet,dus het zou kunnen

tja, je kunt het proberen, maar ik denk niet dat je er voor gepakt wil worden.
Het risico is erg groot, leuk op je cv staat het ook niet.
Sowieso lijkt het me erg raar dat ze je zo'n overdosis (dat is het feitelijk) zware medicijnen zomaar meegeven. Een klein beetje lukt nog wel, maar zou je voor die paar tientjes het risico willen lopen?

stephen zei:
Wat ik me nu afvraag is of dat niemand ooit geprobeerd heeft om een voorschrift te vervalsen? Met de huidige technologie kan dat toch zo moeilijk niet zijn. Ze kunnen wel geld namaken....

en dan? waarschijnlijk wordt het niet vergoedt. dus kan je het alsnog zelf betalen. en meestal is de apotheek veel duurder dan de zwarte markt.

Klopt. De apotheken in Nederland hanteren een tarief dat het hoogste is van Europa. Omdat de apotheken tóch uit de enorme ziekenfondspot betaald krijgen maakt het toch niet uit.
Daardoor zijn onze medicijnen het duurst. Punt is alleen: Wat bereik je met één vals receptje?
Je kunt moeilijk een tiental Deca's op één receptje zetten, dat wekt meteen argwaan. Dus je hebt er niet veel aan, die ene keer dat je een Decaatje of een ampulletje Test krijgt op recept. En je wekt meteen de attentie van de apotheker bij de volgende 10 recepten die je afhaalt. Zo is er een apotheker geweest in Spanje die mij zomaar Clen en Ephedra meegaf. Die man was in dienst en toen zijn baas het merkte dat er ineens 2 doosjes per week verkocht werden kreeg ie meteen een waarschuwing....en raadt eens wie er in de gaten werd gehouden...?

Ik heb ni gezegd da ik dat ga doen he, vroeg me gewoon af of niemand da al vanzin geweest was.

als je slim bent lever je de recepten in bij diverse aphoteken!!
ik heb het vaak gedaan en kreeg een recept! ging naar een apotheek ergens anders en kreeg m,n spul later zij ik tegen m,n huisarts dat ik wat nodig had en weer kreeg ik een recept!!

ook kun je in nederland zeer makkelijk insuline krijgen zonder recept.

maar bij al dit soort akties moet je er dus nooit bij lopen als de GORILLA WEAR look a like bodybuilder!!!

BRUTALEN hebben de hele wereld!!

Terug
Naar boven