AndroidHealthClinic

Vervanging van rosbief

itsmerodicil

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Heb nu 70 gram rosbief in mijn bulkschema zitten maar dit is niet altijd verkrijgbaar (helaas) bij mijn supermarkt. Met wat zou ik het kunnen vervangen en hoeveel gram daarvan?

alvast bedankt !

Rookvlees.

PS: rosbief kun je supermakkelijk zelf maken. Kun je het meteen voor een week invriezen. Althans, zo doe ik het. Het is lekkerder en vooral goedkoper.

In rookvlees zit veel te veel zout in.

Idd stukje vuile achtermuis braden tot een kern temperatuur van 42 graden.

Of wat dacht je van flinterdunne plakjes carpaccio ongekruid (of licht) uiteraard, lidl c1000 vomar.
Ook lekker voor op brood maar wel wat duurder.

Tartaar kan je ook rauw op je broodje eten, beetje peper beetje zout.

Hoe dan ook rosbief, rookvlees en carpaccio komen (meestal) allemaal van een runder achtermuis.

(Ps ik ben slager)

Hoe dan ook rosbief, rookvlees en carpaccio komen (meestal) allemaal van een runder achtermuis.

(Ps ik ben slager)
Je kan ook zelf je carpaccio snijden. Ik heb ook jaren in een slagerij gewerkt (ben geen slager zoals jij Dunezzz). Maar wat ik vaak deed is ossenhaas halen of een goede malse kogelbiefstuk. Dan even een paar uur in de vriezer tot hij het vlees wat harder is en dan heel dun met een scherp mes snijden. Zalig op brood. met wat kruiden. :lick:

In rookvlees zit veel te veel zout in.

Idd stukje vuile achtermuis braden tot een kern temperatuur van 42 graden.

Of wat dacht je van flinterdunne plakjes carpaccio ongekruid (of licht) uiteraard, lidl c1000 vomar.
Ook lekker voor op brood maar wel wat duurder.

Tartaar kan je ook rauw op je broodje eten, beetje peper beetje zout.

(Ps ik ben slager)

Ik ben verbaasd, niet van paarden? :o

Hehehe;)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 09:34 ----------

Je kan ook zelf je carpaccio snijden. Ik heb ook jaren in een slagerij gewerkt (ben geen slager zoals jij Dunezzz). Maar wat ik vaak deed is ossenhaas halen of een goede malse kogelbiefstuk. Dan even een paar uur in de vriezer tot hij het vlees wat harder is en dan heel dun met een scherp mes snijden. Zalig op brood. met wat kruiden. :lick:

Dat is uiteraard het lekkerst!!! Ik houd het bij kogelbiefstuk, want als ik een ossenhaas versnij voor carpaccio lig ik eruit:)

Terug
Naar boven