MuscleMeat

Verveeld? Uurtje of twee over? Conspiracytime!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
The Origins Of Evil

Conspiracy theorie enthousiastelingen, ik ga jullie verwennen.
Bereid je voor op een wilde rit door verleden, heden en toekomst.
Het is namelijk de überconspiracy, die alle conspiracies doet verbleken.
Het gaat alles wat je nu denkt te weten over de wereld, volledig op zijn kop gooien. Als je het tenminste durft te geloven.

Nee, het is geen video van twintig minuten waar je even snel doorheen kijkt. Het is een uitleg van bijna twee uur. En dat is nodig. Natuurlijk zonder ondertiteling. Ik wens de kijker ontzettend veel plezier.

Flabber.nl

Klein beeld:
The Origins Of Evil

Groot:
Michael Tsarion - The Origins of Evil (2005) - Google Video

Laatst bewerkt:
damn ziet er goed uit
in de week eens proberen te kijken :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Nee, eventjes geen ellenlang diepgravend getouwtrek om naam en plaats, gezwam over wie en wat of tomaatbrekende feiten, gewoon kijken, al was het maar voor vermaak, en vermaak alleen.

En als je er geen genoeg van kunt krijgen dan is hier het Hol van de Leeuw betreffende samenzweringsvideo's en verhaaltjes:
Dark-Truth.org (the Paranormal, Conspiracies, Occult, Ancient History, Magick, Supernatural, Spiritual, Metaphysical, Anomalies, Mysteries, PSI, ESP, Psychic powers) :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: Dit gaat een leuk topic worden!

Vette shit DBC. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
OMFG Na een half uurtje komen we bij de aliens jongens.....:roflol:

1. Lijkt het hakenkruis zo veel op het logo van Microsoft? Volgens mij niet.
2. Het argument dat de afgelopen jaren de technologische vooruitgang zo vlot is gegaan, is natuurlijk onzin, dat heeft niets te maken met buitenaardse hogere machten.
3. Die hogere machten die allemaal worden besrpoken; ik heb nog geen enkel duidelijk argument gehoord dat mij kan overtuigen.
4. Pff. Die water-planeet die explodeerd... Dat die onze (grote) oceanen zou hebben gemaakt... Lijkt me de rijnste onzin.
5. Citeren uit de Bijbel is ook niet echt een goede bron vor werkelijke informatie.

Zo veel onzin in 40 minuten, kan er niet meer tegen.
Wat een onzin, enkel als je een echt enthausiasteling bent zou je erin kunnen geloven, maar voor een 'normaal' persoon slaat dit werkelijk nergens op.

Nou ja, zolang deze mensen op Aarde blijven rondlopen, zal het altijd interessant blijven. :rolleyes:

morgen misschien eens kijken als ik niet te duf ben :D

Eerste film(pje) is redelijk interessant maar er zitten veel fouten in de dingen die hij zegt.
2de ga k nu zien se

Terug
Naar boven