MuscleMeat

[verwijderen]

Red010

Advanced Bodybuilder
Waardering
230
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Hoi,

Ik heb vandaag voor het eerst een dosis clenbuterol 40mcg genomen. Ik voelde mij er nogal zweverig/stoned op, is dit normaal? Ook vond ik de pillen een zoete smaak hebben (net suiker), is dit bij alle clen zo of alleen bij mijn clen?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb vandaag voor het eerst een dosis clenbuterol 40mg genomen. Ik voelde mij er nogal zweverig/stoned op, is dit normaal? Ook vond ik de pillen een zoete smaak hebben (net suiker), is dit bij alle clen zo of alleen bij PRL?
Je mag geen merken bespreken, dat weet je zelf ook. Neem je nu clen icm je kuur van test deca?

Mijn clen is niet zoet en wordt er ook niet zweverig van, hooguit juist actiever als ik het zo moet omschrijven.

Geen andere sides? Trillen, hoofdpijn, zweten etc?

• Topic Starter Topic Starter
Je mag geen merken bespreken, dat weet je zelf ook. Neem je nu clen icm je kuur van test deca?

Mijn clen is niet zoet en wordt er ook niet zweverig van, hooguit juist actiever als ik het zo moet omschrijven.
Oke, heb het bericht ff aangepast. Nee, ik dacht al van hey volgens mij klopt er iets niet :mad:

Geen andere sides? Trillen, hoofdpijn, zweten etc?
Ik voel me gewoon stoned als een garnaal ed niet energiek

Oke, heb het bericht ff aangepast. Nee, ik dacht al van hey volgens mij klopt er iets niet :mad:

Ik voel me gewoon stoned als een garnaal ed niet energiek

Klinkt dus op geen enkel vlak als clen... wel bij de juiste dealer aangekocht? :p

"zweverig" gevoel ken ik wel van ionamin maar die troep voelt als amfetamine

Denk dat je valium ipv clen hebr gekregen.

Als ik op de eerste dag 40mcg pak begin ik te trillen en m'n hart te kloppen
M'n hooft word vaak ook warm haha maar verder niet stoned en geen zoete smaak

drugs zoals clen kunnen allerlei side effects hebben maar ik heb nog nooit iemand iets in de richting van stoned horen beschrijven

lijkt me goed mogelijk dat het geen clen is

Maar is horen schrijven niet iets als papegaaien? geen aanval hoor alleen een internet irritatie

Klinkt dus op geen enkel vlak als clen... wel bij de juiste dealer aangekocht? :p

"zweverig" gevoel ken ik wel van ionamin maar die troep voelt als amfetamine
Ja bije en dealer gekocht, maar het doosje had een code die ik heb bevestigd op de website dus legit qua echtheid van het merk.

Denk dat je valium ipv clen hebr gekregen.
shiiett, dus ass-rape dit.

Als ik op de eerste dag 40mcg pak begin ik te trillen en m'n hart te kloppen
M'n hooft word vaak ook warm haha maar verder niet stoned en geen zoete smaak
Ja, dacht ik al. Gebruik die troep dus niet meer!

drugs zoals clen kunnen allerlei side effects hebben maar ik heb nog nooit iemand iets in de richting van stoned horen beschrijven

lijkt me goed mogelijk dat het geen clen is

Denk het ook niet, sws de zoete smaak en de sides checken niet uit met clen.

Mag het wel naar mij opsturen :cool:

In de echt/nep sectie zou je wel foto's kunnen plaatsen ervan?

Kennisje heeft ook recent die clen gecycled, maar die heeft verder geen vergelijkbare sides zoals jij omschrijft. Hij ervaart overigens sowieso weinig van de herkenbare sides van clen, reageerde ook al volstrekt niet op albuterol of UG clen van NL bodem waar ik zelf wel degelijk de herkenbare sides van kreeg. Probeer het eens op 60mcg/dag een paar dagen en dan naar 80mcg/dag en kijk hoe je je dan voelt. Anders ligt het denk ik aan jou.

Of een ander merk proberen. 20mcg van mt voel je hard ;)

mt? ken dat merk niet. ja denk dat ik even een ander merk ga pakken

Malische tijgert is da. In hoeverre dat zo ongelooflijk harde kwali is vraag ik me ook maar af gezien verschillende belangen links en rechts.

Zijn er overigens nog andere mensen met ervaring van de clen van OP die tegenvallen?

Ah oke, nooit van gehoord.. zal er even onderzoek naar doen

Terug
Naar boven