Fitness Seller

verzadiging androgeenreceptor

Thorwulf

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Een van de onontkoombare terugkoppelingsmechanismen van AS-gebruik.

Je hoort wel eens dat met name Test snel verzadigd. Je zou het bij de eerste kuur niet te hoog moeten inzetten omdat je dan bij iedere volgende kuur steeds meer nodig hebt. Nou is dat bij alle soorten AS het geval en de enige oplossing is genoeg rust tussen de kuren. Ik vroeg me alleen af of iemand weet of het klopt dat de snelheid van verzadiging afhangt van het type AS? Raak je sneller gewend aan Test dan aan Deca/Boldenone of DHT-middelen? Het lijkt mij onwaarschijnlijk...

En, tweede vraag, heb je verschillende typen androgeenreceptoren in spierweefsel? Je hoort wel eens dat mensen halverwege een lange kuur het soort AS wisselen om een nieuwe groei-impuls te geven. Doen ze dat omdat de receptoren dan koppelen aan een andere stof en dus een ander signaal afgeven aan de spier of omdat ze dan andere receptoren kunnen aanspreken die nog niet verzadigd zijn?

Twee nogal technische vragen die wel verband houden met elkaar. Ik hoop dat iemand er iets zinnigs op te zeggen heeft??

Ik zeg: Je bent lekker advanced aan het vragen stellen :D

• Topic Starter Topic Starter
Eh... ja, dat geloof ik ook. Het bleef in ieder geval een tijdje stil :D

Maareh... DBC, was jij niet van plan in je komende kuur van Tren over te stappen op Winstrol, om je lichaam na een paar weken tijd nog eens te verassen? Of zit het nou verkeerd in m'n geheugen. Zoiets in ieder geval.

Jaja. Hmm...
Verassen, dat heeft niets met je axis te maken ofzo hoor. Gewoon mijn internet-dislectie.

Klopt. Ik stap elke zoveel weken over oif zet er een product naast. Werkt bij mij beter dan zoveel weken drie dezelfde gebruiken.

Praktijkervaring dus. Des te beter. Maar het suggereert wel dat er een antwoord bestaat op m'n vragen.

"Praktijkervaring dus. Des te beter."

Thorwulf begint steeds meer te lijjken op een oase in de woestijn van een roepende DBC01. Eindelijk iemand die snapt dat praktijkervaring een goeie informatie-voorziening is.

See my signature!
:thumbs:

Terug
Naar boven