AndroidHealthClinic

Verzenden/ontvangen Outlook

Mighty

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Ik kan opeens niet meer verzenden/ontvangen bij MS Outlook. Heb de instellingen gecheckt en daar lijkt me niets veranderd Heb instellingen getest en het verzenden van test-mail mislukte.
Ik heb geen virus-meldingen gehad, dus ik denk, dat dat het niet kan zijn.
Wat zou het, volgens jullie kunnen zijn?

Ik heb dit een tijdje geleden ook meegemaakt. Probeer eens het volgende: open outlook, druk op de knop 'verzenden/ontvangen' druk dan op de knop 'stoppen' in het popupvenster dat verschijnt en vervolgens op de knop 'verbergen' en dan nog eens op de knop 'verbergen/ontvangen.'

Het zou kunnen dat je dan een melding krijgt dat je geen internetverbinding hebt met de keuzes 'offline werken' of 'opnieuw proberen.' Als je opnieuw probeert dan zou het wel eens kunnen lukken.

• Topic Starter Topic Starter
Dat lukt niet. Wanneer ik handmatig "Verzenden/Ontvangen" aanklik, krijg ik meteen de foutmelding "Fout bij het uitvoeren van de bewerking".:(

Slotje! Hij doet het namelijk al weer. Denk, dat het gewoon een kwestie was van opnieuw opstarten. Beetje vaag, maja.....:D

Installeer anders Outlook gewoon even opnieuw. Werkt vaak magisch :P

Had ik anders waarschijnlijk wel moeten doen, maar het is nu al opgelost (hoop ik).:D Evengoed bedankt voor het meedenken.

Haha ok dan :)

Voor degenen waarbij deze oplossing niet helpt :
Gooi het internet email account weg en zet het er opnieuw weer in. .. vaak zijn dan de problemen ook als sneeuw voor de zon verdwenen

Mighty zei:
Dat lukt niet. Wanneer ik handmatig "Verzenden/Ontvangen" aanklik, krijg ik meteen de foutmelding "Fout bij het uitvoeren van de bewerking".:(

Waarschijnlijk een dll file verkeerd aangesproken. Gebeurt wel vaker. restarten is idd een optie.

Bedankt voor het meedenken bro's.:D

Ik ben bezig een forum en website te ontwikkelen voor iedereen die in de automatiserting zit en wel wat ondersteuning kan gebruiken... de bedoeling is eigenlijk dat dat board een soort Q en A board gaat worden van, voor en door netwerkgebruikers..

Terug
Naar boven