MuscleMeat

Verzoek: Wild Things 1 & 2 (films)

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik ben op zoek naar de erotische thriller Wild Things, (deel 1 en 2) in Amerika beter bekend onder de titel 'Sex Crimes', met o.a. Kevin Bacon en Denise Richards.
(http://imdb.com/title/tt0120890/)

Had hem op CD maar ben hem kwijt.

Wie Wild Things heeft gezien vergeet 'em niet snel.
Matig acteerwerk maar een verhaal met een 6 dubbel plot en bovenal; er wordt schaamteloos geil gedaan. Mooie jonge dames plegen een veelvoud aan verleiding, bicoïtusuele relaties en moord, en dat allemaal in een setting die zich afspeelt aan de Florida Keys als ik me niet vergis.

Wie 'em kan leveren kan ruilmateriaal verwachten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb ze beide. als je een ftp'tje opentrapt kan ik ze er wel op gooien ;)

owjah die was laatst op tv inderdaad. zaten wel geile scènes in als ik me kan herinneren.

:thumbs: Zaaaaalig geile film ja, die Wild Things 1! Heb ik nog als gastje van 15 stiekum in de cinema gezien... :p

Deel 2 wil ik ook wel ns zien eigenlijk, dus als je ze ergens vindt - feel free to pm me :)

Wat dachten jullie van eMule? Daar staat alles op dus ook deze 2 topfilms. Hoevaak moet ik dat nou nog zeggen DBC... :mad:

inderdaad, film met sterk plot (en als ik me nog goed herinner, een übergeile eindscene!)

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
Wat dachten jullie van eMule? Daar staat alles op dus ook deze 2 topfilms. Hoevaak moet ik dat nou nog zeggen DBC... :mad:

Zeg zout jij es lakker op met je Emule man. I heb dat prog ontelbare keren gedownlaod en geprobeerd op verschillende systemen. Je lacht je ROT met dat Emule-verhaal. Pas nog een leuk stukje gelezen wat alles opheldert over EMule en hoe ze de online-bezoeker NAAIEN.

-Emule staat bekend bij iedereen om z'n 0,001kb/s download
-Alleen de elite heeft max download
-Alleen mensen die dag-en-nacht hun systeem aanlaten krijgen langzaam aan meer download
-Barst van de zooi

Ga maar lekker schuiven met je Emule want de gemiddelde film downen kost je weken en je MOET je PC 365 dagen per jaar aanhouden wil je mee kunnen doen.
Laat ze maar lekker opfl*kkeren ermee.

DBC01 zei:
Zeg zout jij es lakker op met je Emule man. I heb dat prog ontelbare keren gedownlaod en geprobeerd op verschillende systemen. Je lacht je ROT met dat Emule-verhaal. Pas nog een leuk stukje gelezen wat alles opheldert over EMule en hoe ze de online-bezoeker NAAIEN.

-Alleen mensen die dag-en-nacht hun systeem aanlaten krijgen langzaam aan meer download
-Barst van de zooi

Ga maar lekker schuiven met je Emule want de gemiddelde film downen kost je weken en je MOET je PC 365 dagen per jaar aanhouden wil je mee kunnen doen.

Hmmm, alsof ik me zelf hoor praten met 1 verschil: heb t slechts 1x geprobeerd.(want ook een Emule stoot zich in het gemeen niet 2x ......etc :p )..wel een maand lang aan het prutsen geweest....tot alle instellingen goed stonden en ik eindelijk een hoge ID had...want met een hoge ID zou heel kabouterwonderland voor je open gaan met snelle downs etc....Nou ja...de rest snap je ook wel...het enige wat heeeeel snel down ging was het progje...niet voor mij...heb geen geduld om een weken op een film te gaan zitten wachten...kan ik m ondertussen ook wel in de bios gaan kijken. :mad:

Emule is verpest door leechers met allerlei hacks, zeker in het begin was Emule gewoon super en liepen je downloads gelijk vanaf het begin. Maar het is open source en er zijn diverse mods voor de clients die al verschil maken in je downloadsnelheid t.o.v. de standaardclient, dan zijn er nog her en der hacks om helemaal niks te uppen. Als je er mee gesnapt wordt donderen je ze wel van het netwerk af, maar dat valt vrij makkelijk te omzeilen. Het principe achter Emule is prima, de uitwerking helaas niet.

Het is ook door de grootte van het netwerk lastiger geworden om je credits op te bouwen bij degenen waaraan jij je upload geeft. Dan helpt inderdaad alleen maar om je client 24/7 aan te laten. 3 jaar geleden was dat probleem veel kleiner, maar toen begon Sharereactor groot te worden en is Emule geexplodeerd.

Het verschil met Bittorrent is dat Emule je sociaal upload gedrag dicteert terwijl bij Bittorrent sociaal upload gedrag wordt verwacht maar je in principe direct aan een download kan beginnen en zonder veel te uppen toch je hele download kan binnenhalen.

Tot zover mijn offtopic gebazel over Emule.

DBC01 zei:

-Barst van de zooi

Niet zo gefrustreerd ouwe, is nergens goed voor...

- eMule word gebruikt door honderdduizenden tevreden gebruikers die ook over de snelheid tevreden zijn
- Als je het goed aanpakt heb je 1 uur na installatie al max download
- Snachts zet ik altijd mijn pc uit, tenzij ik echt veel aan het downloaden ben
- Nog nooit maar dan ook nooit fake of halve bestanden gehad

Als ik nu "Wild things" invoer, krijg ik te zien dat er rond de 200 bronnen zijn, wat betekend dat hij binnen een dagje binnen is.

Maargoed, het gaat er natuurlijk om hoe je een stuk gereedschap gebruikt. Dat maakt of iets goed of slecht is. Net als met het nieuwsgroepen verhaal.

@ Ericr, Ja ik ben een lecher..

Oei, wild things 1. Dat is een film die qua geiligheid kan meedoen met Wild Orchid en 9,5 weeks.
Echter, het is niet zo geil als Dicke Weiber voll im Arsch Teil 3.
Wil iemand die misschien hebben?

Wel humor dat die Neve Campbell in Wild Things niks laat zien, maar 6 later niet meer zo preuts is en in When Will I Be Loved gewoon full nude te zien is.

Pascal zei:
2 staat gewoon op torrentspy:

http://www.torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=20169

en 1 hier:

[Link niet meer beschikbaar]

en voor de geintresseerde hier de coïtusscene :p

en verwijderde coïtuscenes:

http://www.tgpprofessional.com/celeb124/m01.mpg
http://www.tgpprofessional.com/celeb124/m02.mpg
http://www.tgpprofessional.com/celeb124/m03.mpg

wat je allemaal wel niet tegenkomt zeg :p

Dacht je dat ik daar niet keek kerel? :roflol:

Deel 2 op Torrentspy is al wéken dood en die op Reactor heeft geen seeds.

Ik ga niet over 1 nacht ijs hoor, maar gelukkig is er al iemand die inziet dat ik, na zo vaak anderen belangeloos geholpen te hebben, óók een keertje geholpen mag worden :thumb:

DBC01 zei:
Dacht je dat ik daar niet keek kerel? :roflol:

Deel 2 op Torrentspy is al wéken dood en die op Reactor heeft geen seeds.

Ik ga niet over 1 nacht ijs hoor, maar gelukkig is er al iemand die inziet dat ik, na zo vaak anderen belangeloos geholpen te hebben, óók een keertje geholpen mag worden :thumb:

Het leek me ook al sterk dat je daar niet gekeken had :)

WOHOOOOO! :D

Kijk nou! Er is zelfs een deel III! En ze worden verkocht als 'boxed set' voor nog geen 15 euro's!

Availability: This item will be released on April 26, 2005. You may order it now and we will ship it to you when it arrives.

http://www.amazon.com/exec/obidos/t...654379-7177435?v=glance&s=dvd#product-details

B0007SMGSY.01.LZZZZZZZ.jpg

1 X "Wild Things Boxed Set (Three Films)" DVD; $18.72
Subtotal of Items: $18.72
Shipping & Handling: $10.48
------
Total for this Order: $29.20

Shipping estimate for these items: April 26, 2005 - April 26, 2005
Delivery estimate: May 6, 2005 - May 13, 2005

:banana:

Terug
Naar boven