AndroidHealthClinic

verzuring en stijf

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
Waardering
215
Heey bbers een vraag aan jullie

Ik ben altijd al best stijf en heb last van hele snelle verzuring in mijn onderarm

Maar ik merk als ik een kuurtje doe dat dit veel erger word word heel stijf in mijn rug en schouders en loop de hele dag met een lamme onderarm vooral die onderarm irriteerd mij gruwelijk in het dagelijks leven

Iemand een idee waardoor dit komt en wat ik er tegen kan doen uit ervaring weet ik dat meer herhalingen ong 15 wel hebt maar ik wil ook massa bouwen vandaar minder herhalingen

Heb je dit aan 1 onderarm of allebei de onderarmen?

Is dit geen tekort door AS van Magnesium en Potassium ? Wat bananen eten en het kan beteren

gebruik je winstrol in je kuur?

Is dit geen tekort door AS van Magnesium en Potassium ? Wat bananen eten en het kan beteren

Precies magnesium en kalium. Bananen, bietjes, tomaten....magnesium zit in hele granen maar dit is minder makkelijk als kalium om voldoende binnen te krijgen. Ik slik dus magnesium supplement. Taurine helpt trouwens bij de werking van kalium. Veel kuurders eten bewust kaliumrijker en nemen wat taurine (1-5 gram per dag)

Verder is rukken met afwisselende armen met veel reps een uitstekende oefening voor de onderarmen. Dat moet toch geen punt zijn in een kuurtje ;)

Laatst bewerkt:
Precies magnesium en kalium. Bananen, bietjes, tomaten....magnesium zit in hele granen maar dit is minder makkelijk als kalium om voldoende binnen te krijgen. Ik slik dus magnesium supplement. Taurine helpt trouwens bij de werking van kalium. Veel kuurders eten bewust kaliumrijker en nemen wat taurine (1-5 gram per dag)

Verder is rukken met afwisselende armen met veel reps een uitstekende oefening voor de onderarmen. (kan het niet laten) Dat moet toch geen punt zijn in een kuurtje ;)

+1 ik had hier last van in mijn test-e kuur afgelopen winter. Onderarmen zaten in No time vol, ook.magnesium kalium en taurine gaan gebruiken en het werd naarmate de tijd vorderde minder, nu geen last meer van, zelfs in mijn winstrol cycle totaal.geen last . Daarnaast drink ik ook een liter of 4 à 5 per dag.

Neem je momenteel anabolen ?

• Topic Starter Topic Starter
Beide onderarmen maar rechtst wel iets erger en sneller

Nee geen winstrol

Ja 2test 1tren

Terug
Naar boven