Fitness Seller

Vet percentage en kuren met aromatiserende a.a.s.

flip van hout

Competitive Bodybuilder
Waardering
45
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
Omdat het enzym aromatase vooral voorkomt in de vetcellen.
Meer aromatase = meer oestrogeen = meer vocht, slechter herstel etc etc.
Maar mijn doel is niet droog komen te staan ik wil gewoon groot worden en ook een beetje vetpercentage houden (vind ik persoonlijk gewoon mooier).Nu blijf ik voorlopige jaren nog naturel trainen maar ik begrijp hieruit wel dat ik dus meer moet oppassen met aromatiserende middelen want daar wil ik in de toekomst wel naar toe...

• Topic Starter Topic Starter
oke tnkx, maar goed die info was ik nog niet tegen gekomen dus das wel handig voor mij.

beetje arimidex bij de hand houden voor als je veel vocht vast gaat houden en/of gevoelig blijkt te zijn voor gyno

ja zat ik ook al aan te denken, maar denk dat ik dan de ari de hele kuur mee laat lopen. ik denk namelijk dat ik gevoelig ben voor gyno ik heb vroeger namelijk ook al puberale gyno gehad. Als mijn 1e kuur 500mg test-e word dahn ga ik daar denk ik 0.5mg ari eod bij slikken en meschien later als het nodig is naar 0.5mg ed.

ik probeer ook veel info te vingen over pregnyl maar nou las ik weer in een topic dat dit ook weer gyno kan opwekken???....kan iemand dit verklaren want de reden daarvoor ken ik niet vinden

Kzou echt niet direct ari erbij nemen als je niet eens zker weet of je er gevoelig voor bent. Nolva bij de hand houden mocht er iets gebeuren lijkt me een betere oplossing.

ik probeer ook veel info te vingen over pregnyl maar nou las ik weer in een topic dat dit ook weer gyno kan opwekken???....kan iemand dit verklaren want de reden daarvoor ken ik niet vinden
HCG verhoogt ook je oestrogeen en oestrogeen kan gyno veroorzaken.

Kzou echt niet direct ari erbij nemen als je niet eens zker weet of je er gevoelig voor bent. Nolva bij de hand houden mocht er iets gebeuren lijkt me een betere oplossing.

+1 even afwachten of je uberhaupt nog wel gevoelig bent voor gyno want puberale gyno zegt niet alles. Je kan altijd nog wat nemen als je sides krijgt, geen probleem.

ik ben het er tog niet helemaal mee eens om die ari te laten liggen want de mate waar ik et in wil nemen is heel laag ook wil ik geen bloat krijgen en wat is het ergste dat er kan gebeuren als ik het wel zou nemen alleen dat er minder oestrogeen in me lichaam zit oók dit hormoon heeft voordelen ik weet het maar naar mijn inziens tog meer nadelen als voor:D
maar goed iig bedankt voor de reacties ik voorlopig nog wel de tijd om me kuur uit te vogelen wil er voorlopig tog mee w88

als ik wel last van gyno krijg en ik wil de arimidex er bij pakken hoe lang duurt het voor het aanslaat

als je arimidex bij je kuur neemt staat die je gains toch niet in de weg,
alleen minder vocht/vet, dus waarom het dan niet sowieso nemen?

waarom lijkt nolva een betere oplossing?

als ik wel last van gyno krijg en ik wil de arimidex er bij pakken hoe lang duurt het voor het aanslaat

Voor vocht zou dat een paar dagen zijn maar als je al gevoelige tepels hebt blijven ze gewoon zo tot je stopt met kuren, maar het wordt in ieder geval niet erger.

Ik heb nu al paar weken een pijnlijke linker tepel (vorige kuur de rechter, bizar hè?) en dat blijft nu gewoon zo. Ik neem sinds kort letro/femera omdat mijn arimidex bijna op is en ik de doseringen ga verhogen volgende week.

hoe zit het met het rebound effect van ari ik heb wel eens gelezen dat je het beter tot in de nakuur kan slikken maar andere hoor ik weer van dat ze er mee stoppen zodra ze met de nakuur starten? ervaring iemand?

rebound vang je denk ik wel op met nolva, althans ik had er geen problemen mee

rebound vang je denk ik wel op met nolva, althans ik had er geen problemen mee
oke top dan:D....maar weet jij ook of het welmogelijk is of dat de kans groot is meschien om rebound te krijgen. Ik heb er wel eens wat over gelezen in een topic maar kan het niet meer trug vinden

Als je zeer rustig afbouwd met kleine hoeveelheden om de 5 dagen,zal je rebound uitblijven,nolva vangt veel op,dus dit is niet zo en biggy.
Direkt stoppen met letro en ari,DAAR krijg je een rebound van.

Als je zeer rustig afbouwd met kleine hoeveelheden om de 5 dagen,zal je rebound uitblijven,nolva vangt veel op,dus dit is niet zo en biggy.
Direkt stoppen met letro en ari,DAAR krijg je een rebound van.

Daarom dat aromasin meer gebruikt zou moeten worden, dat geeft tenminste geen verhoging van de oestrogeenreceptorgevoeligheid. Maar BB zijn relatief wantrouwig tegenover nieuwe middelen lijkt het.

Soms zit je bovenop een bron bro,...soms niet.Mensen moeten het doen met de middelen die voor handen zijn,dat is nu eenmaal het spel.

Terug
Naar boven