Ik hoop dat de titel zo goed is,
Maar hoe bereken je dat?
Maar hoe bereken je dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
want zo'n ding heb ik niet.
---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------
O je had er een site bij gedaan, dat zag ik niet :$

want zo'n ding heb ik niet.
---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------
O je had er een site bij gedaan, dat zag ik niet :$
Kun je het zelf niet meten met een centimeter ofzo?
En hoe tel je je vet? door zittend te meten of staan?
Want als ik zit heb ik echt zo veel meer vet..

NEE, NEE EN NOG EENS NEE!!!
De ENIGE manier om goed je vetpercentage te (laten) meten is via een 7-punts huidplooimeting.
Hierbij wordt op 7 punten op je lichaam (o.a. middel, armen, rug) de huidplooi gemeten en omgerekend naar een vetpercentage voor je gehele lichaam.
Einde discussie lijkt me!
)Meh.. er zijn meer wegen die naar Rome leiden... (dexa, onderwater weging, knijpertje) O
Zelfs buikomvang is een hele goede manier (voor als je geen andere manieren hebt)
http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm
Of het exact is .. maakt dat echt uit ? Zolang je maar verschil ziet over tijd. Niemand is geïnteresseerd in een vetpercentage in 3 cijfers achter de komma... wat, zelfs 2% afwijking is nog niet een probleem.

Ja zo weet ik er nog wel een paar....
Maar voor mij is er maar 1 manier om het zuiver te meten.
Wat betreft de afwijking geef ik je gelijk. Tussen 21 of 23 % zal niet veel zitten.
Ga je onder de 15%, dan wordt het al wat lastiger.
Maar uiteindelijk blijft het allemaal een getal.
Als je voor de spiegel staat en you like what you see....dan maakt een % eigenlijk niet meer uit.![]()
Meh.. er zijn meer wegen die naar Rome leiden... (dexa, onderwater weging, knijpertje) O
Zelfs buikomvang is een hele goede manier (voor als je geen andere manieren hebt)
http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm
Of het exact is .. maakt dat echt uit ? Zolang je maar verschil ziet over tijd. Niemand is geïnteresseerd in een vetpercentage in 3 cijfers achter de komma... wat, zelfs 2% afwijking is nog niet een probleem.
heb gerekend, 30,2 % is dit veel?
ps. ik train niet en dat ga ik wel doen

ben je nou echt zo dom dat je die site nieteens goed kan invullen?heb gerekend, 30,2 % is dit veel?
ps. ik train niet en dat ga ik wel doen