AndroidHealthClinic

Vette Serie gezocht

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
Hoi

ik zoek een goede TV-serie.
ik vond de volgende series erg vet:

Spartacus
Rome
Pillars of the Earth

Weet iemand nog meer series in deze setting? (middeleeuwen, oudheid whatever, als het maar vroeger is :) )

Vind series als 24 niet zo leuk. het 'oude' trekt mij juist.

Camelot, onlangs begonnen. Wel wat minder vechten dan Spartacus en Rome, maar je kan het proberen.

Spartacus "blood and sand" vond ik echt supervet!
Ben net begonnen met "Gods of the arena" maar die vind ik tot nu toe echt 10 keer niks.

• Topic Starter Topic Starter
Camelot, onlangs begonnen. Wel wat minder vechten dan Spartacus en Rome, maar je kan het proberen.

thanks, heb ff gekeken maar zal het eens proberen :)

Spartacus "blood and sand" vond ik echt supervet!
Ben net begonnen met "Gods of the arena" maar die vind ik tot nu toe echt 10 keer niks.
haha ik vond Gods of the arena juist beter dan die eerste. Gannickus vond ik erg goed.

i capo dei capi (top 10/10)

Ah leuk topic! Kben ook wel into history.
Weet je toevallig ook nog enkele goede films?
Ben momenteel van plan om Kingdom of Heaven te zien. Heb net Centurion en the Black death gezien, ik vond ze beide echt niet goed, helemaal niet realistisch.

Ben momenteel van plan om Kingdom of Heaven te zien. Heb net Centurion en the Black death gezien, ik vond ze beide echt niet goed, helemaal niet realistisch.

The Odyssey, film uit 1997 met Armand Assante. 10/10 imo :thumbup:

kingdom of heaven is al lang geleden dat ik die gezien heb. maar wat ik mij nog kan herrineren was het een goede film.

Ik vond Centurion juist wel een mooie film
verder vind ik de nieuwe robin hood ook wel goed.

bump

Dude!?

GTST ofcourse!:cool:

Niet zo ver terug als de tijd van de gladiatoren, maar eerder de jaren 30-50: Boardwalk Empire

dexter is wel in het heden ,maar is absoluut de shizl(Y)!

Terug
Naar boven