XXL Nutrition

Vetter worden

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik wou graag wat meer vet krijgen.

Is het dan verstandig om veel koolydraten voor het slapen te nemen ( bijv kwark + shake + banaan )

Ik eet trouwens 5 bananen per dag

Waarom wil je vet erbij?

Ga gewoon bulken. Spiermassa en automatisch ook wel wat vet erbij.

Voor het slapen kh nemen is niet verstandig. Voer je totale kcal inname gewoon wat op.

Volg het supersize me dieet.

• Topic Starter Topic Starter
Maar wat maakt het uit koolydraten voor het slapen ik ben ecto en heb dus vet nodig

Is het dan verstandig om veel koolydraten voor het slapen te nemen ( bijv kwark + shake + banaan )

kwark, shake en banaan?
Wat voor een shake dan? Weightgainer bedoel je?
in kwark zitten praktisch geen kh. Weightgainer voor het slapen gaan is wat loom. Gebruik het als VERVANGmaltijd. Als je echt niet anders kan dan even snel een shake.
Betreffende s avonds kh'en innemen: trage suikers zijn zelf niet eens slecht. Je hebt ze nodig om de nacht door te komen:).
Als je echt vet wilt worden, kap dan gewoon overal mayo op...? Snap wel niet waarom je dat zou doen. Ga gewoon deftig en meer eten, verhoog je eiwitten en train. Je zal wrs toenemen in vet, je zal zeker toenemen in spiermassa;)

wie wil er nou vet aankomen?? probeer toch wat daadwerkelijk spier aan te komen

5 bananen? Is veel te weinig joh.. om aan te komen moet je minimaal 15 bananen per dag eten :D

• Topic Starter Topic Starter
15 bananen per dag ga ik dan niet op een aap lijken?????

Terug
Naar boven