XXL Nutrition

Vial steriliseren?

Ano_1985_99

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
156
Net wat vials gekregen van een vriend die nog redelijk vol zijn. Ze zijn wel al een paar maal gebruikt al zegt die vriend dat hij steeds een steriele optreknaald heeft gebruikt.

Helaas staat die vriend ook bekend voor zn vele losse coïtusuele contacen met buitenlands chicks. Nu heb ik toch wat schrik gekregen om dat spul te gebruiken aangezien ik dat steriele optreknaalden verhaal niet 100% geloof aangezien hij meestal nogal veel moest zetten en dus telkens 2 injectspots moest gebruiken.

Ik heb geen zin om rare ziektes op te lopen door die gear te gebruiken. Ben dus van plan om die vials een uurtje in kokend water te zetten en alle bacterieën zeker te doden.

Wat zeggen jullie? Zie ik spoken, is koken good 2 go of pleur ik beter alles in de vuilbak?

Euhm ... steriele naald gaat in de vail en tenzij hij eerst inspoot en dan opnieuw optrok
met diezelfde naald in een vail is de vail nog gewoon steriel. Enkel de rubber moet je
dan wat proper maken met ontsmettingsalcohol.

• Topic Starter Topic Starter
Euhm ... steriele naald gaat in de vail en tenzij hij eerst inspoot en dan opnieuw optrok
met diezelfde naald in een vail is de vail nog gewoon steriel. Enkel de rubber moet je
dan wat proper maken met ontsmettingsalcohol.

Dat is hetgene wat ik vrees, al ben ik er absoluut niet zeker van.

Dat is hetgene wat ik vrees, al ben ik er absoluut niet zeker van.

Eerlijk gezegd, dat zou de eerste zijn waarvan ik zoiets hoor :) Je gaat
toch niet gierig zijn op een naald van een paar cent. Ten eerste breng
je jezelf dan in gevaar voor ontstekingen enzo, ten tweede is je naald
dan wat botter en doe je jezelf alleen maar pijn

En anders vraag je het hem gewoon hé

Idd gewoon vragen en bij twijfel gewoon in de vuilbak! Het is zoveel niet waard

Een vial kost toch geen drol? Vooral niet als er al ml's uit zijn gehaald, je vial is hooguit nog twee tientjes waard en ga je daarvoor liggen te k*tten. Koop gewoon nieuwe, ben je zeker dat t real is en ook nog eens ontsmet;)

gast gooi die shit weg man idioot, als je over zoiets twijvelt kom op

lol shit kost geen drol idd, moeilijk doen

Om zeker te zijn gebruik je het niet en koop je nieuw inderdaad, is het risico niet waard... je zegt zelf al dat je hem niet vertrouwd... en nu moeten wij je van het tegendeel overtuigen...? Al ben je misschien uiteindelijk te achterdochtig geweest, better safe than sorry.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, niet van het tegendeel overtuigen, maar wou eigelijk horen dat koken je vial zowiezo steriel maakt.

No prob, thx voor de al dan niet bashende comments. Alles ligt in de vuilbak ;)

Terug
Naar boven