MuscleMeat

victor martinez praat over steroiden

• Topic Starter Topic Starter
ja idd,dat is wel klote

heb er niet veel van verstaan dor het geluid, wel rare raises die die gast rchts doet op 2min.

Mensen hebben zo hun vooroordelen over steroids, aan de andere kant zijn er wel van die knuppels die al na 3 maanden beginnen kuren.

versta er geen ruk van, iemand die het in t kort kan uitleggen?

Het is niet helemaal duidelijk (vreselijk, dat gepiep erdoorheen) maar wel verstaanbaar, maar je kan toch wel engels..

Ben dan trouwens wel benieuwd naar die documentaire: Steroids? you didn't know.

Wat een k*t geluid.
En ze durven niet echt directe vragen te stellen.

Het komt er op neer dat mensen eerst moeten weten wat ze doen voordat ze het doen.
En dat bij normaal gebruik geen doden en gekke dingen gebeuren, maar bij misbruik dat het hun eigen fout is.

Het komt erop neer dat: Agressie en mentaal gedrag bb-ers.
Mensen kunnen ook aggressie vertonen zonder het gebruik van steroïden. Dat agressie niet per se aan steroïden hoeft te liggen. Vic legt link naar de dagelijkse stress van het leven, dat kan de reden zijn dat bijv. mensen een (zelf)moord plegen. Op het eind als statement kan Vic niemand opnoemen die direct gestorven is aan het gebruik van steroïden.

Wat betreft die rases op 2min... zo zie ik heel veel mensen de side raise doen.. Niks bijzonders lijkt mij

hahaha dat je daar op let, op die side raises :D

ja hendig was me nog niet eens es op gevallen

Het komt erop neer dat: Agressie en mentaal gedrag bb-ers.
Mensen kunnen ook aggressie vertonen zonder het gebruik van steroïden. Dat agressie niet per se aan steroïden hoeft te liggen. Vic legt link naar de dagelijkse stress van het leven, dat kan de reden zijn dat bijv. mensen een (zelf)moord plegen. Op het eind als statement kan Vic niemand opnoemen die direct gestorven is aan het gebruik van steroïden.

Wat betreft die rases op 2min... zo zie ik heel veel mensen de side raise doen.. Niks bijzonders lijkt mij

mensen die agressief van nature zijn kunne dus wel degelijk iets agressiever worden door steroide .

Terug
Naar boven