XXL Nutrition

Video Codecs?

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Beste mensen van DBB :)

Ik zit met een probleempje. Ik heb de Gordian Knot Codec Pack geinstalleerd op mij pc, om DIVX e.d. te kunnen afspelen. Nu zit ik met een probleem, want elke keer als ik een WMV afspeel, zit er een hele grijze waas over m'n beeld heen. Dit gebeurt met elk afspeel programma, WinDVD, PowerDVD, Windows Media Player, echt alles.

Nu zat ik er aan te denken om die codecs dus weer er af te gooien. Dus ik naar configuratiescherm, software, en hatsjee, alles ge-deinstalleerd. Maar ja..dit mocht niet baten, het probleem is er nog steeds. Als ik ook naar het configuratiescherm ga, en vervolgens op Geluiden en Audioapparaten klik, dan onder het tabje Hardware, en dan de eigenschappen van de Video Codecs opvraag, staan daar doodleuk al mijn gedownloade codecs nog. Deze selecteer ik, druk op Remove, dan gaan ze weg, maar als ik het scherm sluit en weer open, staan ze er gewoon weer tussen.

Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Ik werk met XP SP1.

• Topic Starter Topic Starter
hehehe :D ja ik moet binnenkort tog weer een keer formatteren, want me systeem is fokked op. Mja..geen zin in om me pc wéér opnieuw te installeren, saai werk :D

Rokkie, systeem formatteren moet juist heerlijk zijn! :D
Alsof je je systeem opnieuw geboren laat worden, een schone douche wast al het Kwaad weg! :)

• Topic Starter Topic Starter
haha ja daar heb je wel gelijk in, maar ja..heb sowiezo weinig tijd de laatste tijd..dus is een btje k*t.

Terug
Naar boven