AndroidHealthClinic

VIDEO - Strikeforce Heavy Artillery: Overeem vs. Rogers

Hahaha ****ing nice!! wat een beest:D

wtf was er met rogers aan de hand
leek wel alsof hij helemaal geen zin had ofzo ???

damn, domination is idd de juiste omschrijving :)

Btw, zijn er in strikeforce andere regels of zo? want strikes to the back of the head zijn daar wel toegelaten denk ik, tov bij ufc totaal niet...

Hopen dat overeem zijn kans krijgt in ufc, verdient die zeker. Wat een kracht dat die vent heeft, hij gooide rogers neer alsof die een lightweight was :)

damn, domination is idd de juiste omschrijving :)

Btw, zijn er in strikeforce andere regels of zo? want strikes to the back of the head zijn daar wel toegelaten denk ik, tov bij ufc totaal niet...

Hopen dat overeem zijn kans krijgt in ufc, verdient die zeker. Wat een kracht dat die vent heeft, hij gooide rogers neer alsof die een lightweight was :)
dat komt omdat hij deadlift daar hoef je niet achteraan.

wow, hoe zwak was Rogers in dit gevecht... Al dat getrashtalk en dan zo'n B-klasse vertoning...

Inderdaad.
He couldn't back it up :)

Ik vind het heerlijk, al die azijnpissers, zowel in Holland als in de VS, die Ali non-stop lagen af te kraken, die krijgen het deksel vol op de neus. War Overeem!!! Who's Next?!

laat fedor eerst voorbij Werdum geraken, ook geen eitje.

Ik wist het wel Overeem is echt een beest,
hij mag zichzelf met recht een van de beste noemen,
als je dit gevecht vergelijkt met rogers vs fedor...
Alistair domineerde rogers veel meer dan dat fedor dat deed,

Ik wist het wel Overeem is echt een beest,
hij mag zichzelf met recht een van de beste noemen,
als je dit gevecht vergelijkt met rogers vs fedor...
Alistair domineerde rogers veel meer dan dat fedor dat deed,

too bad dat mma geen algebra is. :(

anyway, de fight in 1 pic

25fnfcg.jpg

Impressive, hij domineerde Brett Rogers gewoon totaal. Hij gaf hem totaal geen kans om die zware punches te throwen. Good stuff. Ik denk ook dat hij te afwachtend was.. hij had beter all out kunnen gaan en kunnen hopen op een lucky punch op z'n kin. Het was natuurlijk allang duidelijk dat Overeem de completere en betere vechter was.

Laatst bewerkt:
Overeem heeft gedaan wat hij moest doen. Goed gevecht van Overeem. Nu eens even afwachten wat Fedor doet. Zou een interessante pot zijn Overeem tegen Fedor. Ben alleen nog altijd geen Overeem fan. Ik hoop dan ook dat hij na het gevecht met Fedor naar de UFC gaat, want ik denk dat er daar een paar jongens rondlopen die het hem erg moeilijk kunnen maken.

Overeem heeft gedaan wat hij moest doen. Goed gevecht van Overeem. Nu eens even afwachten wat Fedor doet. Zou een interessante pot zijn Overeem tegen Fedor. Ben alleen nog altijd geen Overeem fan. Ik hoop dan ook dat hij na het gevecht met Fedor naar de UFC gaat, want ik denk dat er daar een paar jongens rondlopen die het hem erg moeilijk kunnen maken.

Zeer zeker, ben echt benieuwd hoe hij het dan zal doen tussen die gasten:D

Ik had Rogers graag zien winnen, maar als hij niet de kans krijgt om hem eens duchtig op zn muil te slaan houdt het natuurlijk op. Ik had meer agressie verwacht van Rogers. Hij leek me toch enigsinds geïntimideerd door de looks van Overeem. Iets waar hij het voor het gevecht ook vaak over had. Hij werd gewoon vakkundig in elkaar getrapt.

Terug
Naar boven