XXL Nutrition

Videokaart en windows 8

Wouterr17

Advanced Bodybuilder
Waardering
71
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vandaag een 'nieuwe' (tweede hands) videokaart binnen, 7950.

Nou deed hij het eerst prima. Even BF3 gespeeld, prima, alles draait soepel. Toen probeerde ik LoL te openen, en gaf hij aan 'no direct3d'. Even rond gekeken, alles geupdate. Ik start hem opnieuw op, en ik kom win 8 niet meer in. Het scherm begint zwart-grijs te fl*kkeren en komt in een loop ofzo.

Dus ik kan nu alleen nog in me win 7, met precies de zelfde drivers. Iemand een idee waarom win 8 moeilijk doet?

• Topic Starter Topic Starter
Maar dan vind ik het raar dat hij het vroeger(tm nieuwe kaart) heeft gedaan, enige wat ik heb gedaan is nvidia drivers weghalen en ati drivers instaleren.

Maar dan vind ik het raar dat hij het vroeger(tm nieuwe kaart) heeft gedaan, enige wat ik heb gedaan is nvidia drivers weghalen en ati drivers instaleren.

ok, dus als ik t goed begrijp deed hij t eerst wel in windows 8 met een andere kaart.
het kan ook heel goed een driver "fout" zijn, of een windows 8 prob. windows 8 heeft wat games aangaat nog
niet helemaal zn zaakjes op orde her en der.

FHptTYM.jpg

Hier zou ik iets aan moeten zetten, maar zoals je ziet kan ik er helemaal niet in. Iemand een idee hoe wel?

Kan het misschien toch aan de driver liggen? Ik heb gewoon de laatste versie van Catalyst gedownload, dat is alles voor ATI toch?

Mensen die windows 8 gebruiken, je zou moeten beter weten...

Heb het niet zo op gecrackte OS, en kon een legale win 8 voor 14 euro kopen.

Dat terzijde doet direct3d het ook niet in win 7 voor onbekende redenen

Terug
Naar boven