Fitness Seller

villa politica

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Wie kijkt dit soms? Ik kijk het af en toen en vind het wel grappig, soms dissen die politici mekaar gewoon. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
unsuccesfull topic :slotje:

Kijk zelf meer Actua-TV, Vlaams parlement en de Kamer van volksvertegenwoordigers is soms wel lachen. Wel een epic waste van belastinggeld met al die egotrippers.

Vlaams Parlement vermijd ik meestal. Het niveau van de debatten en de sprekers is zo laag dat ik er kwaad van wordt. Je ziet wel dat de meeste partijen hun B-ploeg naar daar sturen.

Beste aflevering ooit blijft toch die chaotische vorig jaar met de val van de regering.Heb die toen live gezien terwijl ik aan het sporten was, leukste 2h cardio sessie ooit :D

kijk soms, maar na een kwartiertje houd ik het meestal voor bekeken met hun oeverloos gezwets.

1 grote poppenkast.

Ik heb de aflevering gezien dat die ene vrouw een mail had gestuurd over de rest van het parlement dat ze niet goed werken. En die mail was uitgekomen, drama drama. Filip de Winter boorde haar de grond in :D . Lachen om te zien, maar tegelijk ook triest. Werk aan andere zaken.

Ik heb de aflevering gezien dat die ene vrouw een mail had gestuurd over de rest van het parlement dat ze niet goed werken. En die mail was uitgekomen, drama drama. Filip de Winter boorde haar de grond in :D . Lachen om te zien, maar tegelijk ook triest. Werk aan andere zaken.
De speeches van De Winter zijn van tijd wel lachen, met al die metaforen enzo. :) Hetgeen niet wil zeggen dat ik mij (volledig) kan vinden in zijn politieke standpunten.

Is eigenlijk reality-tv waarin niet zoveel gebeurt. :D
Grappig om daar iemand vooraan zijn beklag te zien aflezen terwijl iedereen ofwel aan het kletsen is met elkaar, ofwel met zijn gsm of laptop bezig is.

Ergens is het natuurlijk ook wel triestig. :o

Jean Marie Dedecker heeft zo ook wel z'n momenten.

• Topic Starter Topic Starter
Minister Muyters heeft ook zo zijn moment(en). Nuja vooral deze eigenlijk:

Muyters

Ne klassieker ik weet het.

Terug
Naar boven