XXL Nutrition

Vincci El Kantaoui

tommieboy

Cool Novice
Waardering
0
Hellow

K ga volgende week op vakantie naar Tunesië. We zitten in hotel Vincci El Kantaoui. Er zou een fitness center moeten zijn maar weet niet echt wat we ons daar kunnen bij voorstellen.

Is er iemand al geweest en kan er iets meer over vertellen??

Thx

GENIET ervan, hou gewoon een chillweekje, anders bel je ze gewoon ff ?

Ik ben er een paar jaar geleden geweest voor een dagje, het is een erg sfeervol en mooi havenplaatsje.
Lekker rustig, goeie restaurantjes, strand was ook mooi, alleen zaten er volgens mij wat stukjes kwallententakel in het water, want af en toe voelde je wat steken, en dan zag je een bultje verschijnen. :D
De Tunesische wijn is goed te doen, en kost ook erg weinig vergeleken met hier, dus zeker ff proberen, als je d'r van houdt ;)
En de couscous moet je ook es proberen, ik vond het erg lekker, vooral omdat de groenten heel vol van smaak zijn, vanwege de flinke dosis zonlicht die ze krijgen.
Hier in Nederland uit zo'n honig pakje schijnt gewoon bagger te zijn, maar das logisch natuurlijk.

Dit plaatsje komen vooral de rijkere Tunesiers en toeristen, de marina is ook voor dit doel aangelegd denk ik, aangezien alles er nog schoon en nieuw uitzag.
Een gym heb ik niet kunnen bespeuren, maar ik heb er ook niet echt op gelet moet ik zeggen.
Taxi's zijn ook aardig cheapass, dus das ook wel relaxed.

El Jem amphitheater is ook de moeite waard, soort Colloseum, wel ietsje kleiner, maar wel heel mooi, is nog gebruikt in de film Gladiator btw.

Veel plezier he? :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor al de information. Ga toch proberen om der een gym te vinden voor 1 of 2 daagjes wat bij te houden.

Toch nog iemand info over een gym daar??

Gym in tunesie

Ja er is daar wel een uitgebreide fitnessruimte is mij verteld, dus het zou geen probleem moeten zijn om daar je spieren op te gaan pompen.

Hoop dat ik je blij heb gemaakt!! :D

P.S. Wanneer ga je er op vakantie?

Laatst bewerkt:
K ga nu vertrekken se :-)

je hebt me idd blij gemaakt.

Allemaal nog veel succes de komende week, k ga ginder een beetje trainen en als er geen deftige fitness is, zal het rusten worden.

Succes kerel en geniet van je vakantie!Train niet te hard he het is nog steeds een vakantie!! ;)

Hmmmmm nice vacation:-)

alleen wat vlug gedaan. Der was iets wat een gym kon voorstellen. Ongeveer 20 toestellen hadden ze der.
Ik kon voor elke spiergroep toch wel een 5 tal oefeningen verzinnen

Ok beter! En wat vond je van het plaatsje? Heb je nog excursies gedaan?

Neen :-)

Gewoon 7 dagen rusten, aant strand en zwembad liggen

relax vakantietje

Plaatsje valt wel mee maar ze vallen je daar wel regelmatig lastig hoor. Niet echt de allerbeste vakantie die k al gedaan heb

Ok :)

Ik vond het daar juist het minst erg, vergeleken met andere plaatsen, dit was echt een oase van rust.
Dus wees maar blij dat je daar bent gebleven :D

Terug
Naar boven