Fitness Seller

Vinny Jones als Juggernaut in X-Man 3

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ain't It Coolheeft een eerste foto van Vinnie Jones als Juggernaut in X-Men 3. De film, waarvan je via hier steeds de teaser kunt bekijken, wordt geregisseerd door Brett Ratner (Rush Hour, Red Dragon) en draait vanaf 25 mei in Nederland.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sow volgens mij heeft onze Vinny even lekker gejuiced :) Beetje gerimpeld bij de buik, kvind hem er ook een beetje als een zoutzak bij staan.

hahaha, zo wil ik ook wel gespierd eruit zien. Beetje nepvlees eromheen :D

• Topic Starter Topic Starter
Mja het is idd wel een pak volgens mij. Hij had bij de schouders wel wat breder mogen zijn.

Uiteraard is t een pak. Vind Vinnie helemaal niet een type voor Juggernaut eik.

Vinnie is cool.. wat ie ook voor type speelt.
Hij is gewoon DE man.

Vinnie in Snatch is gewoon de max :p

"You can call me Susan if you want"

Ja man, chuck roundhouse kicked vinny richting het hiernamaals!

Er zijn uiteraard beperkingen in hoe groot je een mens laat overkomen op een scherm , maar juggernaut is volgens mij eerder een rol voor een digitaal creatuur zoals bv de hulk . Neem er maar eens een comic bij Juggie is gewoon reusachtig en dat mis ik wel als ik deze knaap zie , eerder een soort gladiator ofzo .... :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd, dit is een verkrachting van juggernaut, die gast moet monsterlijk groot en gespierd zijn, nog groter dan de hulk. Niet een of andere mother****er acteur die ff aan de juice gezeten heeft.

ja zoals mars, de shredded beast grr

Beetje jammer, Vinnie is opzeker niet echt een wereldacteur, maar je hebt films met een rol die gewoon op zijn naam geschreven zijn (snatch, lock, stock..., ed.). En dit is niet echt een typische 'Vinnie-rol' jammergenoeg.

Teleurstelling maar ook weer niet omdat je zoiets kon verwachten, zo kick als in de strips/tekenfilm kunnen ze het toch niet maken in de film

Mja vind sowieso dat ze die hele X-man shit verkeerd aan pakken. X-Man was wel zo'n beetje de vetste tekenfilm. Ze hadden dat gewoon veel strakker kunnen maken.

Code:
Was allang blij dat wolverine in deel 2 een stuk minder mieterig en een stukje groter was dan in deel 1. Als je hoort dat Topher Grace (die nerd uit that 70's show) Venom moet gaan spelen in spiderman 3 kan ik me niet anders voorstellen dat dat ook een teleurstelling gaat worden

Lollllllll, wat een ranzbaffertfysiek!

Vinnie als acteur vind ik hem een top gozer!

Maar Juggernaut vertegenwoordigen??...hmmzz

Wel een leuk nieuwtje trouwens Rob!

Terug
Naar boven