XXL Nutrition

Virus

Stam

Competitive Bodybuilder
Waardering
136
Lengte
1m95
Massa
82kg
oke ik zit met een probleempje

ik heb sinds kort een virus wat hetzelfde is als dit: Klik

Malware bits erover gedumpt, microsoft security essentials, kapersky alles dr op en dr an. Systeemherstel kan niet want dit is "uitgeschakeld door de systeembeheerder" terwijl ik administrator op mijn pc ben. Ik kan ook niet via de services naar systeemherstel komen want ik mis een activeX bestand. Sommige programmas werken ook al niet meer..

Ik wil als het kan geen clean install :)
suggesties?

edit: onderhand wel systeemherstel gefixt maar er zijn geen herstelpunten :fuux:

Laatst bewerkt:
Clean install is de makkelijkste, snelste en veiligste manier.

had gisteren juist hetzelfde, heb het er wel afgekregen :)

ja het probleem was dat ik geen virusscanner of enige bescherming op mijn pc had staan waardoor ik het manueel moest oplossen :p

• Topic Starter Topic Starter
van de virusscanner ding zelf heb ik geen last meer maar nu als ik pc opstart krijg ik runtime errors, windows live is vastgelopen alles loopt vast... nadat ik die meldingen heb gekregen is er niks meer aan de hand...

denk dat ik toch maar ff clean install ga doen dan :)

Ik zie niet meteen de oorzaak, maar wel dat verschillende programma's files missen. Leuk virus. Zie eens bij gebruikers of er een extra gebruiker bijstaat nu. Zo te zien wel en wordt er gebruik gemaakt van administrator rechten.

Vermoed dat het een clean install zal worden. Heb ook al een soortgelijke gehad. Is vrijwel niet te fixen omdat systeeminstellingen en programma's veranderd worden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ik heb alleen een administrator account + een gastaccount die is uitgeschakeld :P

niks nieuws dus ik maak morgen wel een clean install denk ik maar :)

Terug
Naar boven