MuscleMeat

Virus??

twizzle2711

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
11
Hallo mensen effe een computer vraagje:

Bij een maat van me wordt zijn computer tijdens het branden zo traag dat ie voor de rest helemaal niks meer kan doen... Ook als ie azureus aan heeft staat kan hij zijn computer maar slecht gebruiken.. Ik ben er inmiddels wel achter dat het waarschijnlijk een virus is namelijk Issas.exe(ik weet dat dit ook een systeembestand is maar het schijnt dat het virus zit in dit bestand vastzet..), als ik dit in goole intyp wordt er een link gelegd met een trojan horse. Nou heb ik al met norton anti-virus gescant in veilige modus en hitmanpro gedraaid maar die vinden het bestand niet eens. Ook in het register kan ik niks vinden... OOk hebben we de computer al 2 keer helemaal geformateerd maar het probleem blijft zich voordoen... Voorheen had ie een trage brander erinzitten maar nu heeft ie een 16 speed dvd brander van NEC eringezet..

Hij heeft een pentium 4 2.8 Ghz 512 mb geheugen..

Weet iemand hier meer van over hoe ik dit kan oplossen??

greetzz

Euhm, wat ik altijd doe is zoeken naar een removal tutorial op symantec.com. Als je weet welk virus het is kun je het daar opzoeken en vaak staat er wel een tutorial bij. Scan anders met wat online scanners als bitdefender enzo.

en al eens geprobeert alle spyware eraf te halen? dat kan pc ook enorm vertragen! hitman ofzo is proberen

Terug
Naar boven