AndroidHealthClinic

Virusscanner Avira.. Werkt niet?!?

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.275
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Ik zit al sinds enkele weken met een zeer irriterend virus: verkenner die blokkeert, internet, pop-ups over Antivirus 2009 (virus) enz..

Ik heb nu al voor de 7de keer gescand, telkens doe ik delete objects.. En telkens als ik opnieuw scan, vind hij er terug +- 40 - 50 detections. Is echt om groen van te worden dit.

Als ik een processcan doe, vind hij er ook 40-50, telkens doe ik delete all, scan opnieuw, opnieuw 50 :rolleyes:

Is dit programma een grap ofzo want ik weet het niet meer..

Avira wegpleuren, [Link niet meer beschikbaar] erop.

Geen garantie dat je virussen voor altijd kunt deleten

sommige die blijven terug komen en dan ben je ****ed

• Topic Starter Topic Starter
Avira wegpleuren, [Link niet meer beschikbaar] erop.

Het programma blijkt niet echt te werken.. Als ik het installeer verschijnt er na enkele seconden een kader met de cijfer 1 in, en een knop OK. Daarna gebeurt er niets.

Heb nu toch mijn computer redelijk virusvrij kunnen krijgen door Avira te laten scannen en verwijderen in veilige modus. Nu is het terug een pak beter.

Het programma blijkt niet echt te werken.. Als ik het installeer verschijnt er na enkele seconden een kader met de cijfer 1 in, en een knop OK. Daarna gebeurt er niets.

Heb nu toch mijn computer redelijk virusvrij kunnen krijgen door Avira te laten scannen en verwijderen in veilige modus. Nu is het terug een pak beter.
Je windows is updaten

Terug
Naar boven