XXL Nutrition

Virusscanner

AVG al gebruik ik geen virus scanner...

Microsoft Security Essentials

... helemaal gratis

Geen. Popup blokker, firewall, gezond verstand en soms computer middels online virusscanner laten controleren.

Ik heb er geen:)

Avast

Op m'n Win netbook draaide ik AVG, had hem nodig toen ik ontzettend veel bestanden van RS nodig had, daarna was het een enkeltje uninstall.
Virusscanners nemen vaak een shitload aan bronnen in beslag, zelf houd ik meer zoals thesuite zegt van online virusscanners.
Meestal voor ik ga pitten run ik de hap en 's morgens kijken wat er gevonden is.

nod32

avira is de beste, is nog niet zo heel bekend in nederland maar dit is echt de beste op de makt......nod is ook goed maar toch net iest minder...

avg en download een gekraakte versie van superantispyware.

Al 2x dat zowel norton en avg niet vonden wat er scheelde met mn pc en superantispyware het zo oplostte :).

avira is de beste, is nog niet zo heel bekend in nederland maar dit is echt de beste op de makt......nod is ook goed maar toch net iest minder...

Idd en is gratis. M'n leraar hardware raadde die vroeger altijd aan. Telkens als m'n pc vol zat van virussen waardoor m'n windows schijnbaar om zeep was kon ik die met avira telkens terug redden.

Avira AntiVir

• Topic Starter Topic Starter
Welke virusscanner is aan te raden voor windows vista? Ik heb een tijdje geleden een nieuwe laptop gehaald waar standaard norton op stond, deze is maar een korte tijd geldig en is nu verlopen. Nu ben ik op zoek naar een goede vervanger om mijn systeem schoon te houden.

Ik las ergens dat AVG niet gratis zou zijn in het Nederlands?

Terug
Naar boven