MuscleMeat

visolietabs in de koelkast

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Hoe bewaren jullie je visolietabletten?? In de koelkast? ik deed dit noot maar er staat koel bewaren dus begin te twijfelen, ik bewaarde ze wel altijd donker/

Hoe bewaren jullie je visolietabletten?? In de koelkast? ik deed dit noot maar er staat koel bewaren dus begin te twijfelen, ik bewaarde ze wel altijd donker/

die vraag spookte ook door mijn hoofd, omdat vetzuren toch gevoelig zijn aan licht en warmte. il neem omega 3 van now en daarop staat het niet vermeld dat je ze bijv in de koelkast moet bewaren??? ik vraag mij af of het wel helpt want ondanks ik ze gebruik en ook groene thee tab neem is mijn hdl slechter dan vroeger en ik eet redelijk gezond:(

Visoliecapsules moet je gewoon bewaren bij kamertemperatuur. Als je ze in de koelkast zet, gaat de olie kristalliseren (er onstaat een neerslag in de capsules). Net zoals dat gebeurt als je olijfolie in de koelkast zet. Of dat kristalliseren slecht is voor de werking weet ik overigens niet.

kamer temp jah

Visoliecapsules moet je gewoon bewaren bij kamertemperatuur. Als je ze in de koelkast zet, gaat de olie kristalliseren (er onstaat een neerslag in de capsules). Net zoals dat gebeurt als je olijfolie in de koelkast zet. Of dat kristalliseren slecht is voor de werking weet ik overigens niet.

Bij olijfolie maakt dat niks uit, ik weet niet hoe dat bij andere olieën zit.

ik bewaar ze in een kastje.. op kamer temp dus

Same here. Staat ook op het potje. Ik gebruik kruidvat zalmolie.

ik bewaar ze in de koelkast en nee dat maakt niet uit.
de olie stolt gewoon en beetje en dat wordt ongedaan gemaakt als je ze doorslikt.

Ik stop ze altijd in mijn anus, in het donker dus;)
Gewoon in de kast op kamer temperatuur......

... en daar kan heeeeel wat in, aan je avatar te zien :p

ik heb ze gewoon in de kast

Terug
Naar boven