AndroidHealthClinic

Vista 64 of 32?

Geen 1 van beide. :p

64 bits geen Mbit. Zou het gewoon bij 32 bits houden, driver ondersteuning voor 64 bits besturingssystemen blijkt toch regelmatig een probleem. Koop je een nieuw device heb je weer eens brakke drivers. Zal zich wel oplossen op den duur, maar met 32 bits heb je meer zekerheid.

Mbit... ??

Je bedoelt dat je een 64-bit processor hebt? Dan is het idd een goed plan om gelijk Vista 64-bit te gaan draaien mits je bewust bent van het verschil tussen 32 en 64 ivm drivers etc etc etc.

ik zou ook overgaan naar 64 mbit

Als je nu wil overstappen zou ik inderdaad voor de 32 gaan, over een jaartje kan je altijd kijken of de 64 interessant is.

Ik zou helemaal geen vista nemen.
Illegale bestanden kun je niet eens afspelen neem aan dat jij niet alles wat je afspeelt op je media player ook daadwerkelijk koopt.

hebben we het nu over illegale gedownloade software of legale uit de winkel ???

Explain, of heb je al een 64 bit versie draaiende gezien? Windows XP 64 bit is een goed voorbeeld dat je drivers niet altijd goed werken en apps draaien niet extreem veel sneller om een overstap te rechtvaardigen.

Algemene acceptatie van de 32 bits versie van Windows XP (en waarschijnlijk ook Vista) zorgt er gewoon voor dat daar veel meer software voor drivers uitkomt. 64 bits software is wel sneller op een 64 bits systeem, maar het lijstje 64 bits software is nogal karig.

• Topic Starter Topic Starter
Explain, of heb je al een 64 bit versie draaiende gezien? Windows XP 64 bit is een goed voorbeeld dat je drivers niet altijd goed werken en apps draaien niet extreem veel sneller om een overstap te rechtvaardigen.

Algemene acceptatie van de 32 bits versie van Windows XP (en waarschijnlijk ook Vista) zorgt er gewoon voor dat daar veel meer software voor drivers uitkomt. 64 bits software is wel sneller op een 64 bits systeem, maar het lijstje 64 bits software is nogal karig.

Niet doen dus. Da's duidelijk :thumbs:

Ik zou helemaal geen vista nemen.
Illegale bestanden kun je niet eens afspelen neem aan dat jij niet alles wat je afspeelt op je media player ook daadwerkelijk koopt.
:roflol:

wat een bs , ik draai hier de 32bit nl versie zonder problemen :)

indien je 64bit drivers hebt, pak dan de 64versie
en 32bit apps draaien beter onder een 64bit os dan een 32bit os

neem gewoon 64bit :s
Als vista even lang blijft als XP dus, 5 jaar of meer zelfs, dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat alles nog niet 64bit :s 64bit heeft op termijn alleen maar voordelen.
Heb je geen winxp meer? Maak anders een dualboot setup...dan ben je safe als er iets is dat niet draait in vista dat je echt nodig hebt.

Wacht tot Vista met een Servicepack komt. Op dit moment zijn er nog discussies gaande omtrent DRM en andere standaarden die in Vista opgenomen zijn. Als deze namelijk verwijderd moeten worden, is het een stuk aantrekkelijker. Ik vind trouwens de systeemeise te gek voor woorden. Je zou juist in deze tijd moeten verwachten dat het kleiner en sneller kan. Het is net als de vroegere F1 auto's. Hoe meer cylinders en liters in een motor, hoe meer vermogen. Terwijl nu juist met kleinere motoren en minder cylinders meer PK's worden geproduceerd.

Triest.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wacht ook wel tot een Servicepackje.;)

Terug
Naar boven