Fitness Seller

vista activatie crack

Henke

Cool Novice
Waardering
0
weet iemand hoe je de activatie van windows vista kan omzeilen?
ik heb al ff gegoogled en een geprobeerd maar die werkte niet.
weten jullie een goede?

Ik gebruik de BIOS-emulatie methode, werkt perfect op elke Vista die ik geinstalleerd heb. Heb je Vista al geinstalleerd of moet je het nog gaan doen? Want het kan zijn dat deze alleen werkt met een nieuwe installatie, omdat ze zeggen dat je tijdens de installatie geen product code moet invoeren. Maar ook als je Vista al wel geinstalleerd hebt is hij misschien het proberen waard.

Ik heb hem even ge-upload voor je:

RapidShare: 1-Click Webhosting

Mirror: YouSendIt - File Sharing Transfer Delivery - PC FTP Replacement

• Topic Starter Topic Starter
ik heb hem nog niet geinstalleerd ga ik vanavond doen.
staat er in het bestand ook uitgelecht hoe het werkt?

ik heb hem nog niet geinstalleerd ga ik vanavond doen.
staat er in het bestand ook uitgelecht hoe het werkt?

Yup, gewoon even uitpakken met Winrar, en dan zie je alles. Even de readme doorlezen, dan kan het bijna niet fout gaan. Het is sowieso wel beter om het vantevoren even door te lezen voordat je het gaat doen, dan weet je wat de stappen zijn. Maar erg lastig is het niet, programmatje runnen, bestandje ergens plakken, 2 commando's uitvoeren en klaar is kees.

ik blijf steken bij stap 4 wat moet ik hier doen?
er staat:

4. Install the OEM certificate matching your OEM selection during driver installation by running

SLMGR.VBS -ilc .XRM-MS

(e.g. "SLMGR.VBS -ilc C:\ASUS.XRM-MS" if you chose to install the default driver and extracted
the certificate file to C:\)

Note that this operation might take quite a while depending on your system, so be patient.

ik heb geprobeerd het bestandje asus nogiets te openen maar toen kwam internet explorer met een vage html code.
wat moet ik doen?

Nee je moet dat bestandje ook niet openen. Als je bij het eerste programmatje wat je moet draaien Asus hebt geklikt, moet je nu het bestandje ASUS.XRM-MS kopieren naar je C: schijf. Vervolgens doe je Start --> Uitvoeren --> SLMGR.VBS -ilc C:\ASUS.XRM-MS

Dan ratelt je pc eventjes, en daarna krijg je een schermpje te zien met een melding.

hij zecht fout toegang geweigerd: voor de aangevraagde bewerking zijn verhoogde bevoegdheden vereist.

Dan moet je zorgen dat je administrator rechten hebt op je pc. Heb je de handleiding stap voor stap gevolgd? Je moet volgens mij ook UAC uitzetten, dat account control gedoe.

het is gelukt dankje voor de hulp

Oke man, no problem :)

waar hebben jullie hem gedownload ? (vista)

Ik heb hem zelf via nieuwsgroepen binnengehaald.

Terug
Naar boven