AndroidHealthClinic

VISTA en OFFICE 2007 verpakkingen gepresenteerd

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
32224_vistaboxes2.png

Wow ziet er mooi uit :)

ja wel leuk

Mij zegt een verpakking niks :)
Maar ben wel serieus benieuwd naar wat voorspeld wordt als de 'new generation'

Ik ben 2 weken geleden naar de presentatie van vista, office 2007 en exchange 2007 geweest.
Kan niet anders zeggen dat het mooie producten worden.
Het office pakker heeft een nieuwe layout waarmee zeer makkelij is te werken.
Mooi spul

De verpakking drijft de prijs nog wat omhoog

Lijkt me logisch gevolg, verpakking gooi je toch in de kast. Of zet je die in een vitrine?

Maar het ziet er mooi uit inderdaad :)

doe mij de ULTIMATE maar..:D

• Topic Starter Topic Starter
'Windows Vista verschijnt op 30 januari'

Uitgegeven: 2 november 2006 11:21
AMSTERDAM - Windows Vista, de opvolger van Microsofts huidige besturingssysteem Windows XP, ligt wereldwijd op 30 januari in de winkel. Dat meldt de technologiesite APC. Al eerder, vanaf 30 november, wordt het systeem geleverd aan zakelijke klanten.

Op dezelfde data verschijnt ook de nieuwe versie van het kantoorsoftwarepakket Office, 2007.

Windows Vista had geen eenvoudige bevalling. De lancering van het systeem werd keer op keer uitgesteld, omdat Microsoft op technische tegenvallers stuitte. Bovendien werd een deel van de nieuwe functies die het bedrijf in Vista had willen opnemen geschrapt.

windows vista trekt op niks, gewoon windows xp met een nieuwe look

Precies. Snap niet wat er nou om te doen is. Het enige dat het verschil maakt is het geheugen op je PC; mensen met minder dan 1024Mb moeten serieus bijprikken.

Er komt idd veel eyecandy bij, maar er zijn nog veel meer voordelen.
Nu gaat eindelijk 64bit ondersteuning in alle programma's komen ect ect.

Na clean instalatie al 500 mb van je geheugen af:P

Ziet er mooi uit die verpakking :D

Maar of ik ook de overstap maak naar Vista en Office 2007 is nog maar de vraag, Windows XP werkt nog prima, Openoffice.org is gratis en ook verkrijgbaar voor Linux. Over linux gesproken; Ubuntu en/of Kubuntu (ben er nog niet uit welke me meer bevalt, Ubuntu/GNOME vs Kubuntu/KDE) zijn beide prima alternatieven ;) :D

Waarom moeten die alternatieven altijd van die debiele oerwoud namen hebben???

Waarom moeten die alternatieven altijd van die debiele oerwoud namen hebben???

:roflol:

Whats in the name...??? Nee ik ben het met je eens DBC, het is niet echt een "aansprekende" naam inderdaad. Verder is een een prima Linux distro die ik iedereen kan aanbevelen eens te probreren :D

Precies. Snap niet wat er nou om te doen is. Het enige dat het verschil maakt is het geheugen op je PC; mensen met minder dan 1024Mb moeten serieus bijprikken.

Je kan gewoon terug gaan naar de windows classic look, dan heb je zoveel
geheugen niet nodig.

Terug
Naar boven