Fitness Seller

Vista

Namv

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Even een vraagje. Ik heb dus een laptop gekocht met de engelse versie van vista erop. Ik heb nu een nieuwe laptop gekocht en de andere gaat naar mijn vriendin. Probleem is dat ik er nu een nederlandse versie van vista erop wil zetten, maar geen zin heb om vista opnieuw te kopen als ik er al eens eerder voor betaald heb.

Nu heb ik gelezen dat je dus de originele engelse productkey kan gebruiken op een Nederlandse Vista. Zo gezegd, zo gedaan. De installatie ging vlekkeloos, en deze productcode opgegeven. Maar nu twee weken later wordt er gevraagd dat ik online een productkey wil aanschaffen.

Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen?

Even een vraagje. Ik heb dus een laptop gekocht met de engelse versie van vista erop. Ik heb nu een nieuwe laptop gekocht en de andere gaat naar mijn vriendin. Probleem is dat ik er nu een nederlandse versie van vista erop wil zetten, maar geen zin heb om vista opnieuw te kopen als ik er al eens eerder voor betaald heb.

Nu heb ik gelezen dat je dus de originele engelse productkey kan gebruiken op een Nederlandse Vista. Zo gezegd, zo gedaan. De installatie ging vlekkeloos, en deze productcode opgegeven. Maar nu twee weken later wordt er gevraagd dat ik online een productkey wil aanschaffen.

Niet, het probleem is dat er nu 2 vista installaties op 2 systemen staan, dus de product key bestaat al.

• Topic Starter Topic Starter
dus dat is goed genaaid dan. Maar dat betekend in principe dat ik dus zo een winkel in kan gaan, foto'tje maken van een vista code op een doos en dan zelf gebruik, diegene die de doos koopt niks aan zijn aankoop heeft?

Daarom liggen de doosjes met code dus ook niet gewoon in de winkel.

• Topic Starter Topic Starter
dus er is geen crack mogelijk?

stap over op Linux Ubuntu.
;)

windows sucks.........

stap over op Linux Ubuntu.
;)

windows sucks.........

over wat je moet doen met je vista weet ik niet maar als reactie op bovenstaande opmerking wil ik wel toevoegen dat eind deze maand er een nieuwe versie van ubuntu uitkomt en het misschien wel de moeite waard is om te wachten.

edit: typo

Laatst bewerkt:
Gebruik een crack.

[Link niet meer beschikbaar]

Je kunt die serials toch vet vaak gebruiken? Ik heb er nooit problemen mee.

[Link niet meer beschikbaar]

aan de onderkant van laptops zit volgens mij ook de product code van vista op een sticker.

Terug
Naar boven