MuscleMeat

Vitaly Klitschko - Shannon Briggs

LennyMclean

Competitive Bodybuilder
Waardering
106
Deze is schijnbaar in de maak voor oktober. Valuev en Haye durven niet, de rest uit de top10 heeft al billenkoek gehad, zij het van Wladimir zij het van Vitaly, wat rest? Juist, Briggs, die schijnt nog wel een laatste pay-day te willen incasseren.

Shannon Briggs dus, op US fora wordt deze matchmaking uiteraard belachelijk gemaakt. Wat ik ook wel snap, maar er is gewoonweg niemand anders die het kan of wil opnemen tegen de Klitchko's.

In de 90ties was Briggs wel een naam natuurlijk. Een heavy hitter met maar liefst 30 KO's in de 1e ronde! Zijn natuurlijk wel stats. Verder lijdt Shannon aan astma, wat natuurlijk ook bijzonder is voor een 2-voudig wereld kampioen. Enfin, nog wat filmpjes dan maar van Shannon in zijn prime tegen Lennox Lewis. Doet het ertoe? Nee, natuurlijk niet. Heeft Shannon een kans dan october? Nee, natuurlijk niet. Waarom dan toch dit topic? Goeie vraag... geen idee eigenlijk.

http://www.youtube.com/watch?v=fWRW_gPKPSA

http://www.youtube.com/watch?v=jAnJyVrRI18&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=X7L2io5-Fjs&feature=related

Het is weer triest ja.

Adamek is trouwens absoluut geen p*ssy en zal na zijn wedstrijd tegen Grant zeker tegen Wlad of Vitali boksen. Haye en Povetkin zijn chicken en Valuev wil zich wel in elkaar laten slaan voor een groot bedrag (hij weet dat hij geen kans maakt), maar vind 1,5 miljoen niet genoeg.

Alles tussen featherweight en light HW is gewoon goud op het moment. Marquez - Diaz II afgelopen zaterdag was ook weer een mooie wedstrijd.

Het is weer triest ja.

Adamek is trouwens absoluut geen p*ssy en zal na zijn wedstrijd tegen Grant zeker tegen Wlad of Vitali boksen. Haye en Povetkin zijn chicken en Valuev wil zich wel in elkaar laten slaan voor een groot bedrag (hij weet dat hij geen kans maakt), maar vind 1,5 miljoen niet genoeg.

Alles tussen featherweight en light HW is gewoon goud op het moment. Marquez - Diaz II afgelopen zaterdag was ook weer een mooie wedstrijd.

ja povetkin zou toch ergens in september boksen tegen de clit broeders ?

mijn favoriete op dit moment is adamek of arreola

ja povetkin zou toch ergens in september boksen tegen de clit broeders ?
Zóú, inderdaad, maar hij wil niks te makken hebben met beide Klitchko's. Begrijpelijk, want hij maakt geen schijn van kans.
Maarja wat maakt het uit, het is toch maar zwaargewicht..

Zóú, inderdaad, maar hij wil niks te makken hebben met beide Klitchko's. Begrijpelijk, want hij maakt geen schijn van kans.
Maarja wat maakt het uit, het is toch maar zwaargewicht..

ja en gek genoeg vind ik de klits niet eens zo geweldig.

is er nou echt niemand die ze kan verslaan ?

mijn favo is wel adamek en arreola maar vrees het ergste.......

ja en gek genoeg vind ik de klits niet eens zo geweldig.

is er nou echt niemand die ze kan verslaan ?

mijn favo is wel adamek en arreola maar vrees het ergste.......
Ze zijn ook niet echt geweldig in de zin van spectaculair, maar wel erg effectief. Ze hebben natuurlijk ook de schijn mee want de zwaargewicht divisie is te zielig voor woorden. Haye zou ze kunnen hebben, maar hij laat niets van zich horen.

• Topic Starter Topic Starter
Haye zou ze kunnen hebben, maar hij laat niets van zich horen.

Ja, zo dacht ik er ook over. Zou mijn geld ook niet op Haye zetten, maar acht hem ook niet kansloos, zowel links als rechts heeft Haye een snelle KO in de vuisten. Koppel daarbij de ietwat zwakkere kin van Wladimir of de lage dekking van Vitali en wie weet. Maar laat het niet in de VS horen, dat je Haye niet kansloos acht, daar wordt Haye echt verbaal afgemaakt, en vermoed men dat hij kansloos KO zal gaan tegen welke Klitchko dan ook.

Wat dat aangaat heeft Briggs ook puncherschance, die is er altijd, maar in principe krijgt die gewoon een hard pak slaag van Vitaly. Mischien moeten ze Pacquiao 50kilo laten bijkomen en dan tegen een Klitchko laten boksen.:eek:

Hiero, deze vis ik net van het net, interviewtje met Mike over MMA, Toney, Lesnar en Fedor en ****ing Mel Gibson.
http://www.youtube.com/watch?v=PKfxNl0p3qU&feature=player_embedded

Ja, zo dacht ik er ook over. Zou mijn geld ook niet op Haye zetten, maar acht hem ook niet kansloos, zowel links als rechts heeft Haye een snelle KO in de vuisten. Koppel daarbij de ietwat zwakkere kin van Wladimir of de lage dekking van Vitali en wie weet. Maar laat het niet in de VS horen, dat je Haye niet kansloos acht, daar wordt Haye echt verbaal afgemaakt, en vermoed men dat hij kansloos KO zal gaan tegen welke Klitchko dan ook.
Ja, net als Amir "Hypejob" Khan. Dat stelletje droeftoeters in NSB op boxingscene spant nog wel de kroon trouwens.
Wat dat aangaat heeft Briggs ook puncherschance, die is er altijd, maar in principe krijgt die gewoon een hard pak slaag van Vitaly. Mischien moeten ze Pacquiao 50kilo laten bijkomen en dan tegen een Klitchko laten boksen.:eek:
Ja, maar als we het dan toch over een punchers chance gaan hebben dan zie ik nog liever David Tua of Odlanier Solis dan Briggs.
Laat senator Pacquiao eerst maar langs Margacheato komen. Margo heeft trouwens zeer gunstige odds en die wedstrijd zou nog wel eens anders kunnen verlopen dan men verwacht, geen slecht idee om daar een klein bedrag op in te zetten imo:D
Hiero, deze vis ik net van het net, interviewtje met Mike over MMA, Toney, Lesnar en Fedor en ****ing Mel Gibson.
http://www.youtube.com/watch?v=PKfxNl0p3qU&feature=player_embedded
:roflol: Wat een held is het ook. Ik hoop trouwens dat Toney weet waar hij mee bezig is, hij was een goede bokser maar op die leeftijd nog een overstap naar MMA... Het kan twee kanten op maar ik voorspel niet veel goeds voor Toney eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt:
meh Pacquiao, liever floyd die even 40 kg bij vreet

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Ze zijn ook niet echt geweldig in de zin van spectaculair, maar wel erg effectief. Ze hebben natuurlijk ook de schijn mee want de zwaargewicht divisie is te zielig voor woorden. Haye zou ze kunnen hebben, maar hij laat niets van zich horen.

ja ze zijn lang en hun jabben zijn echt fataal na een paar rondes.

haye is goed kan rake klappen geven en vooral wlad heeft een zwakke kin maar haye is zo klein zou me niet eens verbazen als die niet de kin kan raken van wlad.

en natuurlijk vitali doet ook niet onder met stoot kracht tegenover haye, daar bovenop vitali is sneller als haye,

zou me geld echt niet op haye zetten

haye is goed kan rake klappen geven en vooral wlad heeft een zwakke kin maar haye is zo klein zou me niet eens verbazen als die niet de kin kan raken van wlad.

Haye komt daar in principe wel bij hoor. Lengte is uiteraard een voordeel voor Wlad of Vitaly. Maar lengte is niet altijd zaligmakend.

Valuev is langer dan de Klits, en die werd toch ook goed geraakt door Haye. Uiteraard zijn de Klits een klasse beter, maar raken kan Haye hun zeker.
http://www.youtube.com/watch?v=k8fJvzV78i4

Laatst bewerkt:
Tua is klaar, die kreeg 2 weken terug nog een knockdown van Monte Barrett. Met alle respect voor Barrett, maar Tua is helaas history. Als Barrett al zoveel schade toericht aan Tua, moetje proberen voor te stellen wat een Klitschko met deze Tua zou doen.
Natuurlijk is Tua klaar, maar dat is Briggs nog meer. Tua is niet zo snel meer als voorheen maar hij heeft nog steeds die power en head movement, en ik gun Tua gewoon nog een grote payday.

Haye trekt z'n bek weer eens open:
http://www.boxingscene.com/?m=show&id=29868

Haye komt daar in principe wel bij hoor. Lengte is uiteraard een voordeel voor Wlad of Vitaly. Maar lengte is niet altijd zaligmakend.

Valuev is langer dan de Klits, en die werd toch ook goed geraakt door Haye. Uiteraard zijn de Klits een klasse beter, maar raken kan Haye hun zeker.
http://www.youtube.com/watch?v=k8fJvzV78i4

ja haye kan ze raken. maar valuev is toch wel een slecht voorbeeld :D die gozer beweegt gewoon niet.

geef haye beter kans tegen wlad als tegen vitali

maar ja die p*ssy heeft alleen een grote mond

Tua is niet zo snel meer als voorheen maar hij heeft nog steeds die power en head movement,[/url]

Power en Headmovement? Hij kreeg bij tijd en wijle gewoon een pak slaag en ging neer tegen Monte Barrett. Barrett nam een aantal stoten van Tua en incasseerde die gewoon, alsof het niks was, dat was vroeger toch ook ondenkbaar tegen Tua.

Power en Headmovement? Hij kreeg bij tijd en wijle gewoon een pak slaag en ging neer tegen Monte Barrett. Barrett nam een aantal stoten van Tua en incasseerde die gewoon, alsof het niks was, dat was vroeger toch ook ondenkbaar tegen Tua.
Eerlijk gezegd verbaasde me het dat Barrett het zo lang uithield, Ik kon Barrett trouwens elk moment neer zien gaan, maar het gebeurde niet. Het was gewoon zijn avond.

Terug
Naar boven