AndroidHealthClinic

vitamine b naast multi

D3363

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m79
Massa
73kg
hallo, ik hoor dat veel mensen vitamine b nemen naast hun multi.
waar is dit goed voor?
mischien lijkt het een domme vraag maar vitamines is niet iets waar ik me in heb verdiept

Ligt eraan, naast welke multi's

hallo, ik hoor dat veel mensen vitamine b nemen naast hun multi.
waar is dit goed voor?
mischien lijkt het een domme vraag maar vitamines is niet iets waar ik me in heb verdiept

Het is goed voor bedrijven en slecht voor je portemonnee. Buiten dat, ga je er niks van merken.

Zorg dat je voeding goed is en je hebt geen multi's nodig.

Als je je voeding op de volgende producten baseert, zul je van alles voldoende binnenkrijgen:
- eieren, volle melk, vet vlees, olijfolie, boter, kokosnootolie, pinda's/noten, rijst, brood, aardappels, pasta, brinta/havermout, groentes, fruit

• Topic Starter Topic Starter
mn voeding zit goed.
dat scheelt dan weer in de portomonee

Een multivit is nooit slecht, zeker als je sport.
In elk multi zit verder genoeg vit B, meestal zelfs belachelijk veel. Dus aparte vit B-tabletten ernaast is zeker niet nodig.

Hi D3363, vitamine B complex slik ik regelmatig als ik een drukke heb gehad en 's avonds nog wil gaan sporten.

bryce, ga jij nou advies geven over vitaminepillen of moeten we jou nog een cursus vitamine c pillen slikken leren? :p

Ik suplementeer vitamine B-complex 400% naast mijn multivit. De bedoeling was dat ik er meer eetlust en energie van zou krijgen echter kan ik niet bevestigen nog ontkennen dat dit waar is.
Wel weet ik dat mijn ochtendplasje fluoriseerd in de toiletpot hahaha..

Terug
Naar boven