AndroidHealthClinic

Vitamine Supplementen overbodig?

lol

laten ze eerst gaan adviseren om mensen meer vit D te gaan slikken.
Dan neem ik ze weer serieus.

Bij de consumentenbond hebben ze de helft van de tijd zelf geen idee waar ze het over hebben.

Ben daarstraks nog vitamine bruistabletten gaan halen bij de apotheek :).

Kan het kwaad als je "te veel" vitaminen binnenkrijgt? Stel dat ik bvb genoeg vitaminen binnenkrijg uit men voeding maar dan toch nog vitaminetabletten neem omdat ik denk dat ik er te weinig binnen krijg vanuit mijn voeding..

Kan het kwaad als je "te veel" vitaminen binnenkrijgt? Stel dat ik bvb genoeg vitaminen binnenkrijg uit men voeding maar dan toch nog vitaminetabletten neem omdat ik denk dat ik er te weinig binnen krijg vanuit mijn voeding..

Een teveel aan vetoplosbare vitaminen (A, D, E en K) kan kwaad, maar dat krijg je niet zomaar. Dus geen zorgen.

Laatst bewerkt:

teveel plas je toch gewoon uit?

fail.

dat kan geen kwaad nee.... die plas je toch uit.
ge moet is kijken naar je urine kleur als ge vitaminen hebt gebruikt,
dan krijgt het een donkere gele kleur en anders ist meestal wit.

Alles met te voor is slecht, op tevreden na.

dat kan geen kwaad nee.... die plas je toch uit.
ge moet is kijken naar je urine kleur als ge vitaminen hebt gebruikt,
dan krijgt het een donkere gele kleur en anders ist meestal wit.

Dat geldt dus ALLEEN voor de in water oplosbare vitamines!

Ah Jezus, not that shit again. De gezondheid en leven gasten zijn weer aan het woord.

Terug
Naar boven