XXL Nutrition

Vitatheek - vitaminewinkel

dure verzend kosten
ik haal het liever zelf op

ik vind het duur, ik blijf bij mijn mulitvitaminen van het kruidvat...alles 300% dat is meer dan de meeste die een pak duurder zijn.

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het duur, ik blijf bij mijn mulitvitaminen van het kruidvat...alles 300% dat is meer dan de meeste die een pak duurder zijn.

Goedkoop = daarom niet beter.

Ik vraag me juist af bij goedkope vitaminen of de ingrediënten wel even goed opneembaar zijn als bij een duurder vitaminesupplement, het verschil moet m toch ergens zitten.

Als je ff zoekt op het forum, kan je het 1 en ander terug vinden over goedkope vitamines en daarbij ook wat onderzoeken dat goedkope multi's, zoals die van de kruidvat, vaak slechter zijn voor je lichaam dan wanneer je niets zou nemen.
Ik gebruikte eerst ook die van de kruidvat, maar gebruik nu al meer dan een jaar de ADAM van Now Food en merk duidelijk verschil!!!

Als je ff zoekt op het forum, kan je het 1 en ander terug vinden over goedkope vitamines en daarbij ook wat onderzoeken dat goedkope multi's, zoals die van de kruidvat, vaak slechter zijn voor je lichaam dan wanneer je niets zou nemen.
Ik gebruikte eerst ook die van de kruidvat, maar gebruik nu al meer dan een jaar de ADAM van Now Food en merk duidelijk verschil!!!

Deze bedoel je ?
Zoja, heb ik al paar goeie reacties over gehoord, powersupplements heeft die ook in hun gamma trouwens.

B000EQ66RQ.01-A1ZJBZSCT4HYL2._SCMZZZZZZZ_V1140738089_.jpg

NOW Foods is zowieso een goed merk met goede producten! :thumbs: Je schijnt het toch wel echt te kunnen merken hoor, dat duurdere vitamine preperaten beter zijn dan de goedkopere.

Now vind ik zelf ook een heel goed merk, maar waarom overschakelen als ik die van kruidvat goed vind...

Now vind ik zelf ook een heel goed merk, maar waarom overschakelen als ik die van kruidvat goed vind...

Deze morgen eens langs kruidvat gepasseerd, wou die 'multi-voor-sporters' samenstelling toch wel eens zien...

Nu was het zo, als ik bij de supplementen-afdeling aankwam, dat ik onder naamkaartje 'multi-voor-sporters' een leeg rek zag...

Nog nagevraagd aan vriendelijke verkoopster, maar zij wist me te zeggen dat alles uitverkocht zou zijn en het niet meer binnen zou komen ook.

Dus ik was snel rond met mn nieuwsgierigheid naar dit product :(

Dan in afkomen naar huis bij de plaatselijke apotheker maar gestopt en me een goede Pharmaton® besteld.

hmm, ik wou het ook gaan halen en zag dat het uitverkocht was...

now ja dan maar iets anders :D

Ik zag op de andere kruidvat sups dat de de "-oxide" vorm bevat. Is dit dan minderwaardig?

Ik zag op de andere kruidvat supplementen dat de de "-oxide" vorm bevat. Is dit dan minderwaardig?

Naar hetgeen ik erover gehoord heb (of het waar is ... ?) zouden -oxide vormen niet of praktisch niet door het lichaam worden opgenomen.

Ik heb vandaag ook maar eens de adam van now foods besteld en voor me meissie dat eva multivita. Zal over een tijdje wel even wat laten weten of er verschil is. ik gebruik nu de vitamines van bodylab, die is lager gedoseerd dus het zal mij benieuwen of ik verschil merk :)

vitamines kun je toch gewoon het beste bij apotheek of drogist kopen?

Terug
Naar boven