XXL Nutrition

Vitruvian Apparel - NL Jeans met atletische fit

Bezoekers in dit topic

Derksen

Massive Warrior
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
23.473
Waardering
21.208
Vitruvian Apparel is het nieuwe lifestyle kleding merk van Hollandse bodem.
Het meest voorkomende probleem is de broek en dan met name de spijkerbroek. Een goede jeans mag in geen enkele garderobe ontbreken, maar dan moet je er wel inpassen. Hier liepen de twee broers die het merk hebben opgericht ook tegenaan. Ze gaan al vijf jaar lang samen naar de gym en konden op een gegeven moment geen broek meer vinden die goed zat.

Een broek met hun taillemaat was niet gemaakt voor goed getrainde bovenbenen en was dus onmogelijk om aan te trekken. Gingen ze voor een broek die wel om hun benen wilde, dan was de taillemaat weer veel te groot. Ze besloten daarom Vitruvian Apparel op te richten en het probleem zelf op te lossen. Het resultaat is een denim van hoogwaardige kwaliteit met de perfecte pasvorm voor de atletische man. Je hoeft vanaf nu dus geen maatje groter te bestellen en je riem vervolgens strakker trekken. Eindelijk een stijlvolle en moderne broek die goed zit en alle trainingsuren waard maakt.

Geen aandelen, kwam het tegen dacht even delen voor de dikkepotenbrigade.
 
Nu kan ik eindelijk met de jeans aan lunges gaan doen :rolleyes:
 
image.jpg
Er waren al jeans voor grote mannen

Gorilla wear heeft die al jaren.

Zelfs big ramy past daarin.
 
Wilde het ook net posten, zeker chill!
 
Gorilla wear heeft die al jaren.
Hebben die een Europese fit. Of zoals bijna alle Amerikaanse kleding, het design van een koelkast model.
 
Lelijke broek damm van gw
 
Ik zag het laatst al voorbijkomen op facebook idd en als ik het zo vergelijk met die Gorilla wear broek gaan ze er wel een stuk op vooruit.
 
Had ik maar zo'n dikke poten. pas gewoon netjes in een Gstar. Geen skinnies...vind het ook fucking lelijk bij een man
 


Geen aandelen, kwam het tegen dacht even delen voor de dikkepotenbrigade.

Ik vind die spijkerbroek echt mooi maar ik moet eerlijk zijn, best wel duur. Ik heb een slank taille maar best grote quads, hamstrings en bilspieren en toevallig had ik goedkoop spijkerbroek bij de C&A gevonden. Wel goedkoop maar mooi pasvorm.
 
Back
Naar boven