AndroidHealthClinic

Vlaams Belang zet Antwerpse criminaliteit online

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
ANTWERPEN - Het Vlaams Belang in Antwerpen lanceert komende dagen een website waarop iedereen criminele feiten in de stad kan melden. De site gaat ook bewakingsbeelden tonen van overvallen en inbraken. De unieke site moet de grenzen van de wet aftasten.

[pic]http://www.nu.nl/img.db/1230887+s(120!x120!)[/pic]Dat meldde Vlaams Belang zaterdag.

Argusogen

In een reactie zeggen politie en justitie de site met argusogen te bekijken. De politie bekijkt of de site privacy aantast of gelekte politie-informatie bevat.

Criminaliteit

Het Vlaams Belang van kopman Filip Dewinter wil met de site de ware omvang van de criminaliteit aan het licht te brengen. Volgens Vlaams Belang verzwijgt de politie veel criminaliteit in Antwerpen om onrust te voorkomen.

Debie

Opmerkelijk is dat de site wordt beheerd door oud-politiecommissaris Bart Debie. Hij is vorige maand veroordeeld tot een jaar cel wegens het mishandelen van verdachten.

bron

De grote vraag gaat zijn of Debi wel objectief en volledig zal zijn. Of dat het een pot verwijt de ketel situatie gaat worden.

Gezien zijn track record heb ik er grote twijfels bij.

Filip en co ga eens dood.:cool:
Word een echt klaag site denk ik. En veel echte beelden zullen er wel niet opkomen.

propaganda!

Een initiatief om eens een klare kijk te geven van de omvang van de zware criminaliteit die er leeft en meteen kritiek.. Of wordt er gedacht dat men valse scenes of informatie gaat op plaatsen? Zou dat nodig zijn in Antwerpen?

Filip en co ga eens dood.:cool:
Word een echt klaag site denk ik. En veel echte beelden zullen er wel niet opkomen.
:rolleyes: Filip en co gaan natuurlijk zelf gangstertje spelen en beelden maken om meer stemmen te krijgen. Hoe verzin je het. Criminaliteit in Antwerpen is hoog, Brussel idem. Hoog% daarvan is door vreemdelingen, maar dat mag niet luidop gezegd. Nu is VB zeker geen voorbeeld van goede politiek, maar ze hebben wel gelijk dat het huidig bestuur gewoon laks, links en soft is. Een harde cop als Debie zou in Amerika een medaille krijgen voor het werk dat hij doet, hier gooien ze hem de bak in en laten ze de criminelen vrij rondlopen, apenland België noem ik dat.

:rolleyes: Filip en co gaan natuurlijk zelf gangstertje spelen en beelden maken om meer stemmen te krijgen. Hoe verzin je het. Criminaliteit in Antwerpen is hoog, Brussel idem. Hoog% daarvan is door vreemdelingen, maar dat mag niet luidop gezegd. Nu is VB zeker geen voorbeeld van goede politiek, maar ze hebben wel gelijk dat het huidig bestuur gewoon laks, links en soft is. Een harde cop als Debie zou in Amerika een medaille krijgen voor het werk dat hij doet, hier gooien ze hem de bak in en laten ze de criminelen vrij rondlopen, apenland België noem ik dat.
Vetgedrukte heb ik nooit gezegd. Tuurlijk is de criminaliteit in ant en bru groot maar daarom een site maken waar je "feiten" kan aangeven...

Laat de politie zn werk doen en dien goeie wetvoorstellen in. Inplaats van je tijd aan een domme site te besteden.

Maar ja de keuze is moeilijk als je een populistische partij bent.

we hebben toch al een cowboy henk in belgie? geen nood aan nog een cowboy :)

OMG. Debielen. Ik dacht dat ze serieus onderzoek gingen doen. Zal wel welwillende naïviteit zijn geweest.

Kwam er onlangs trouwens achter dat de top van het VB verheugd was met de uitnodiging door 'de Levensstroom' bij de opening van een nieuw kerkgebouw een tijd geleden (kosten: 10 miljoen euro). De Levensstroom is een radicale christelijke beweging. Gezien politieke stress kwamen er echter bepaalde kinken in de kabel. Filip de Winter is sowieso niet gekomen. Maar de beide partijen (in dit geval vertegenwoordigt door Hans Holtrop) zijn het eens over de rol van de kerk, als baken tegen de islamisering.

Lekkere bedoeling bij dat VB.

OMG. Debielen. Ik dacht dat ze serieus onderzoek gingen doen. Zal wel welwillende naïviteit zijn geweest.

Kwam er onlangs trouwens achter dat de top van het VB verheugd was met de uitnodiging door 'de Levensstroom' bij de opening van een nieuw kerkgebouw een tijd geleden (kosten: 10 miljoen euro). De Levensstroom is een radicale christelijke beweging. Gezien politieke stress kwamen er echter bepaalde kinken in de kabel. Filip de Winter is sowieso niet gekomen. Maar de beide partijen (in dit geval vertegenwoordigt door Hans Holtrop) zijn het eens over de rol van de kerk, als baken tegen de islamisering.

Lekkere bedoeling bij dat VB.

Ze gaan een site oprichten die de omvang en diepgang van de criminaliteit in Antwerpen omvat. Een samenvatting en sensibilisering van wat er gaande is.. Debielen is jouw reactie??? Of heb je het moeilijk met de waarheid?

faux_news%5B1%5D.jpg

Een initiatief om eens een klare kijk te geven van de omvang van de zware criminaliteit die er leeft en meteen kritiek.. Of wordt er gedacht dat men valse scenes of informatie gaat op plaatsen? Zou dat nodig zijn in Antwerpen?

Klare kijk en omvang op(zware) criminaltiteit door een forumpje laat me niet lachen. Ik heb geen kritiek op dingen die de veiliheid kunnen vergroten maar met die site gaan ze geen veiligheid erbij krijgen. Ze gaan gewoon een onveilig gevoel aanwakkeren.
En neen ik denk niet dat ze er valse scenes op gaan zetten; (misschien wel es grapjassen)

Klare kijk en omvang op(zware) criminaltiteit door een forumpje laat me niet lachen. Ik heb geen kritiek op dingen die de veiliheid kunnen vergroten maar met die site gaan ze geen veiligheid erbij krijgen. Ze gaan gewoon een onveilig gevoel aanwakkeren.
En neen ik denk niet dat ze er valse scenes op gaan zetten; (misschien wel es grapjassen)

Een klare kijk mss niet, maar wel een verzameling van feiten, een overzicht die toch wel een bepaalde indruk nalaat. Dat zal uiteindelijk de bedoeling zijn van het Vlaams Belang. Het kan wel zijn dat ze daarmee idd wel een onveilig gevoel gaan aanwakkeren. Alhoewel als je in Antwerpen woont kijk je er wss niet meer van op. Ik begrijp niet meteen goed waarom iedereen hef afsnauwt.

Moest een andere partij met het initiatief aankomen zou er geen kritiek zijn volgens mij. Ze zijn mss niet de meest perfecte partij maar de huidige regering dan wel?

Ik begrijp niet meteen goed waarom iedereen hef afsnauwt.

Moest een andere partij met het initiatief aankomen zou er geen kritiek zijn volgens mij. Ze zijn mss niet de meest perfecte partij maar de huidige regering dan wel?
Ik vind het gewoon een dom intitatief meer niet...
Als een andere partij ermee zou afkomen zou ik er hetzelfde over denken. Misschien zou ik niet zo reageren maar hoe komt het dat er zo wordt gereageerd? Omdat vlaams behang nu eenmaal geen gewone partij is.
De huidige regering jah wat kan je erover zeggen... Overhangregering dus geen echte regering daarom mag je ze ook niet toetsen aan een echte regering.
Maar ja tis wel een pot nat :(

Door de formatieproblemen en regeringsvorming is het VB al een tijdje uit de spotlights. Men probeert nu met allerlei acties, de ene nog lachwekkender dan de andere, om toch maar in het nieuws te komen en publiciteit te pakken.

Hoe naïef kun je zijn om te geloven dat het hier om objectieve info zal gaan???:rolleyes:

Het zal zoals gewoonlijk weer een éénzijdig, ongenuanceerd verhaaltje worden, waar ongetwijfeld weer enkele goedgelovigen zullen intrappen, remember dat mailtje over die Imam met zijn gezin in Brussel die zogezegd maandelijks duizenden euro's achterover drukte.

En idividuen die opgepakte mensen mishandelen, PV's vervalsen en een extreem rechtse achtergrond hebben, verdienen imo geen medaille.:o

Door de formatieproblemen en regeringsvorming is het VB al een tijdje uit de spotlights. Men probeert nu met allerlei acties, de ene nog lachwekkender dan de andere, om toch maar in het nieuws te komen en publiciteit te pakken.

Hoe naïef kun je zijn om te geloven dat het hier om objectieve info zal gaan???:rolleyes:

Het zal zoals gewoonlijk weer een éénzijdig, ongenuanceerd verhaaltje worden, waar ongetwijfeld weer enkele goedgelovigen zullen intrappen, remember dat mailtje over die Imam met zijn gezin in Brussel die zogezegd maandelijks duizenden euro's achterover drukte.

En idividuen die opgepakte mensen mishandelen, PV's vervalsen en een extreem rechtse achtergrond hebben, verdienen imo geen medaille.:o

De info die ze zullen plaatsen zal louter gaan om feiten. Ga je feiten uitvinden dan krijg je het deksel op de neus want die zijn controleerbaar, niet?

Terug
Naar boven