AndroidHealthClinic

Vlaamse Skins steken 18-jarige belg neer.

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
In het Belgische Tienen hebben vijf skinheads zaterdagavond een jonge Belg van Slovaakse afkomst in elkaar geslagen, neergestoken en voor dood op straat achtergelaten. De enige aanleiding lijkt de donkere huid van het slachtoffer te zijn. De 18-jarige Peter Danyi, die al ruim tien jaar in Vlaanderen woont, had mazzel dat de vier messteken in zijn buik niet diep genoeg waren om vitale organen te raken. Hij ligt inmiddels buiten levensgevaar in een ziekenhuis.

Getuigen zeggen dat de daders Danyi en een vriend op straat begonnen te achtervolgen. Ze sloegen toe toen Peter struikelde. Het zou gaan om een groepje bij de politie bekende skinheads van nauwelijks 16 tot 20 jaar oud, die in marginale kringen vertoeven. Ze staan bekend voor allerhande schermutselingen. Van schelden tot vechtpartijen maar ook voor grove grafschennis op een kerkhof voor slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog en zelfs een soort bomontploffing in een café op de Veemarkt in Tienen.

Het parket van Leuven zegt dat racisme allicht het motief voor de feiten is. De daders waren gisteravond nog niet opgepakt.

(bron:fok.nl)

Gezellige jongens die rechtse rakkers....:rolleyes:

Schandalig wat die k*tflikkers tegenwoordig allemaal uitspoken. Voor deze feiten zouden straffen van 15 jaar effectief moeten worden uitgesproken. Dan zouden ze wel twee keer nadenken voordat ze zoiets nog eens doen.

vanaf 16 jaar al :eek:

wat een helden

nee niet wit...nee niet zwart.........nee niet zwart/wit...maar in de kleur van je hart, moest ik effe aan denken aan dat liedje toen ik het artikel had gelezen. Wat een mong*len zeg, extreme moslims en extreme natzies doen blijkbaar niet veel voor elkaar onder :(

Gaat nergens over. Mensen kunnen elkaar niet eens meer met rust laten.

2 bad..

Zet ze op een vliegtuig en laat ze tegen Al Qaeda vechten ofzo.

Dat zal moeilijk gaan wat die gesoorde mafkezen hebben sympathie voor moslim extremisme.

stelletje zielige gasten, altijd met hun praatjes van blank is beter etc. en hoe vallen die superieure blanken een zwarte aan? nooit alleen, dat kan ik je wel vertellen.

hier kan ik me echt kwaad om maken, stelletje debielen, dit soort volk hoort in een gekkenhuis thuis, als jij denkt dat iemand minder is om zijn huidkleur dan leef je geestelijk nog in de middeleeuwen.

**** those ****in' rascists...
Waarom kunne we ze niet gewoon uitroeien:mad:

Nooit geweten dat Slowaken een donkere huid hebben...

Dan kun je heel DBB zowat uitroeien. (Over topics m.b.t. moslims komen toch ook vaak racistische dingen voort)

:P
je hebt racisme en je hebt racisme he...
tegenwoordig word je al een racist genoemd als jij je beargumenteerde mening geeft over moslims en deze niet erg positief is.

je hebt racisme en je hebt racisme he...
tegenwoordig word je al een racist genoemd als jij je beargumenteerde mening geeft over moslims en deze niet erg positief is.

Als er een deftig argument achter zit (zoals: ze zijn slecht tegenover de mensheid), dan kan je toch niet spreken van rascisme, alleen als er "geen" argument achter zit...

ik mot ook nix weten van die terroristen, zijn dat toevallig Arabieren, of Chinezen for all that matters...dan ben ik ook een rascist...but not really;)

Neenee, ik heb het over echt rascisme, het soort van ik-ben-beter-want-ik-heb-deze-huidskleur, of ik-ben-beter-want-ik-heb-geen-materialistische-ingesteldheid, of ...
er zijn honderden soorten rascisme, en ik haat elke vorm van rascisme...

Terug
Naar boven