AndroidHealthClinic

Vlad de Spietser

leuk om te weten, wist niet dat dit allemaal afspeelde rond de ottomaanse tijd :)

Na deze docu beetje rondgesurft naar ergste martelmethodes.
Wat een zieke geesten.

Lijkt interessant, meteen eens kijken :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb in voorgaande jaren extensieve research gedaan naar de martelwerktuigen en -methodes uit de middeleeuwen. Als het op oorlogsvoering en martelen aankomt is de mensheid altijd zeer inventief geweest...

Ziekste wat ik ben tegengekomen is martelmethode uit t oude oosten.
Werd je vastgebonden op een vlot, ziek veel honing en melk gevoerd, en honing werd in je oksels en liezen gesmeerd. Daarna goed aan de schijt natuurlijk, en dan lieten ze je afdrijven een moerasmeertje op, waar vliegen en shit eitjes legden in je diaree en liezen en oksels. Duurde dagen voordat je doorging aan ontstekingen vanwege vretende insecten.

Ziekste wat ik ben tegengekomen is martelmethode uit t oude oosten.
Werd je vastgebonden op een vlot, ziek veel honing en melk gevoerd, en honing werd in je oksels en liezen gesmeerd. Daarna goed aan de schijt natuurlijk, en dan lieten ze je afdrijven een moerasmeertje op, waar vliegen en shit eitjes legden in je diaree en liezen en oksels. Duurde dagen voordat je doorging aan ontstekingen vanwege vretende insecten.

wtf..

Ik heb in voorgaande jaren extensieve research gedaan naar de martelwerktuigen en -methodes uit de middeleeuwen. Als het op oorlogsvoering en martelen aankomt is de mensheid altijd zeer inventief geweest...

35pljq.jpg

Documentaire was interessant, maar de film vond ik maar teleurstellend.

Het is een low budget film, de enige special effects die je dan kunt verwachten is als Vlad aan de schijt is.

Nog een inventieve martel/executiemethode is door een kooitje op de onfortuinlijke persoon te plaatsen met 1 of meerdere ratten erin. Het doel is altijd hetzelfde: dat ze zich door jouw ingewanden naar buiten vreten.
Rat-Torture.gif

Die techniek had ik al eens bij Game of Thrones gezien ^^

Zouden ze weer moeten invoeren in Nl voor de Robert M's van deze wereld. Ik meld me wel aan voor beul.

Ben ik met je eens. Bij verschrikkelijke misdrijven horen verschrikkelijke straffen. Effectieve methode om mensen aan te moedigen zich te weerhouden van ernstige feiten. De tijd van vroeger is gelukkig voorbij, maar Nederland is nu te ver doorgeschoten in het thee drinken met criminelen.

Terug
Naar boven