XXL Nutrition

Vlekken op CRT monitor hoe krijg je ze weg?

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Nou? Hoe krijg ik ze weg?

Heb al met een nat doekje geprobeerd maar het wordt alleen maar erger :mad: Het irriteerd me enorm, zit zo'n vlek in het midden van mijn scherm.

En nee, ik ga geen geld uitgeven aan speciale doekjes.

Toch beter mikken volgende keer :P

Hahaha het is juist uit den boze om met een natte doek over je monitor te gaan. Zit namelijk een speciale laag op die je nu vrolijk verwijderd hebt :) gewoon net als met een bril met een droge stoffe doek.

• Topic Starter Topic Starter
b3ta zei:
Hahaha het is juist uit den boze om met een natte doek over je monitor te gaan. Zit namelijk een speciale laag op die je nu vrolijk verwijderd hebt :) gewoon net als met een bril met een droge stoffe doek.
Werkt ook niet.. :(

Als het geen rook aanslag is dan even met oude krant hard poetsen. Wel zorgen dat ie schoon is anders krast het.

werkt prima op auto ruiten etc..

• Topic Starter Topic Starter
Capoeirist zei:
Als het geen rook aanslag is dan even met oude krant hard poetsen. Wel zorgen dat ie schoon is anders krast het.

werkt prima op auto ruiten etc..
Straks even proberen dan :thumb: thanks.

Cif, andy, bleekwater, zoutzuur, ajax, keuze genoeg!

glascoïtus

b3ta zei:
CRT en een natte doek mag wel. Je moet het erg bont maken om daar iets mee te verknallen. Ik had mijn oude CRT 8 jaar lang op zo'n manier behandeld, en was nog in keurige staat :)

Terug
Naar boven