AndroidHealthClinic

Vloeibaar voedsel?

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
Waardering
235
Lengte
1m80
Hallo allemaal,
Ik zit aan de beugel en heb nu ook onder erbij gekregen en boven zijn er nog een zooi brackets bij gedonderd, ik zit hier natuurlijk tussen de beesten dus ik zal de 1e pagina met 'je stelt je aan'-reacties wel overslaan, maar de eerste dag (vandaag dus) kan ik niet vast eten, praten doet al pijn (die trol van een ortho heeft die onderste ringetjes in de onderkant van die beugel niet dichtgeklikt ofzo denk ik waardoor het nu in mijn tong snijd als ik praat), dus heeft iemand ideas voor vloeibaar voedsel? Kwark, chocomel, vla heb ik al in huis. :D

- Lars

Ik zou gewoon shakes maken, toen mijn verstandkiezen eruit werden getrokken was eten int begin ook echt k*t, toen had ik gewoon brood in water gedipt en opgezogen voor carbs en veel melk/chocomelk en whey shakes om zodoende aan mn voedsel te komen..

Ook kun je brinta in melk/water proberen..

k*t, ik heb het leven ermee.

wees creatief met shakes! haver,kwark, ei, whey, chocomel, melk.
gebruik van die blender

• Topic Starter Topic Starter
Blender gebruiken is idd wel handig, ik denk dat het wel vermindert morgen, ik hoef me niet de anabole staat in te eten maar ik wil wel zorgen dat ik geen spieren ga afbreken in die 3 dagen :p

Doet de eerste dagen idd verschikkelijk veel pijn.
ik vond het bijna niet te combineren met een goed voedingsschema.
Ik had destijds de pecht ernog bij dat er een verhoogje op men achterste tanden werd gezet zodat men tanden elkaar niet konden raken.
Kon dus paar maand meeste dingen niet knauwen.

verschrikkelijke tijden :(

Blender gebruiken is idd wel handig, ik denk dat het wel vermindert morgen, ik hoef me niet de anabole staat in te eten maar ik wil wel zorgen dat ik geen spieren ga afbreken in die 3 dagen :p

14 jaar en 61kg, gebeurt niet. niet druk om maken!

Gelukkig heb ik nooit een beugel gehad, maar als je je tong kapotmaakt dan zou ik toch ff terug gaan. Dat hoort toch niet?

Ja jongens lossen maar die karma.
bedoelde het niet lullig hoor! maar je bent nog keihard in de groei en je kan nooit gigantisch veel spiermassa hebben op die leeftijd/dat gewicht, dus die paar dagen maakt echt niets uit.

o en trouwens, soep?

bedoelde het niet lullig hoor! maar je bent nog keihard in de groei en je kan nooit gigantisch veel spiermassa hebben op die leeftijd/dat gewicht, dus die paar dagen maakt echt niets uit.

o en trouwens, soep?
Oh sorry begrijp me niet verkeerd dacht dat je het wel lullig bedoelde :p
Je hebt gelijk maar ik dacht van dat beetje spiermassa moet ik ook niet kwijtraken maar dat hangt dus ook niet af van een paar dagen gelukkig :)
En soep is idd ook wel een idee, het klote is dat ik ook een blaar op mijn tong heb van die klote scherpe puntjes en dan schraapt die er weer lang, die ortho zei vorige keer al als je dat krijgt dat die scherpe puntjes wel slijten bij het eten, ja maar als ik niet kan eten dan word het ook moeilijk om die dingen te laten slijten :p Heb er nu van dat was overheen (dat scherpe puntje) en hoop dat de blaar wegtrekt, dan komt het scherpe puntje straks echter weer en gaat weer m'n tong er langs en dan zit er weer een blaar op. Als dit te lang aanhoud ga ik terug want vorige keer (alleen boven, deed wel pijn bij kauwen maar geen gezeik met tong) had ik geen last. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, maar als ik door die pijn niet kan eten dus eiwitten naar binnen werken dan word de rest van het lichaam er niet mooier op :mad:

Ik heb 2dagen soep gegeten en toen kon ik weer krokante broodjes aan :D

Tja, soep is tenminste warm maar die blaar op m'n tong doet zo'n zeer dat zelfs bij vloeibaar voedsel het nog pijnlijk is, maar de hele tijd vla komt me ook de keel uit, verlang naar een lekker bord rijst met kip of groente met aardappels en een stuk vlees :(

eerste dag moet je gewoon net doen als ik het deed, gewoon eten, 5 minuten lang pijn met een broodje, daarna is het weer weg.
voordeel: je hebt toch lekker gegeten

Ach gelukkig heb ik de HG100, die leg ik naast m'n bord voor bij elke hap. En ik maar denken dat trainen al zeer deed.

Hallo allemaal,
Ik zit aan de beugel en heb nu ook onder erbij gekregen en boven zijn er nog een zooi brackets bij gedonderd, ik zit hier natuurlijk tussen de beesten dus ik zal de 1e pagina met 'je stelt je aan'-reacties wel overslaan, maar de eerste dag (vandaag dus) kan ik niet vast eten, praten doet al pijn (die trol van een ortho heeft die onderste ringetjes in de onderkant van die beugel niet dichtgeklikt ofzo denk ik waardoor het nu in mijn tong snijd als ik praat), dus heeft iemand ideas voor vloeibaar voedsel? Kwark, chocomel, vla heb ik al in huis. :D

- Lars

Kom anders ff terug als ik je zoveel pijn heb gedaan :p

Nee zonder grap, je kan gewoon normaal eten met je beugel di enet geplaatst is hoor! Indd niet aanstellen krijg je te horen van mij als beugel zetster! Als je vloeibaar gaat eten dan ga je niet wennen, gewoon ff paracetamol erin als het teveel pijnd oet, maar door wel je kaken normaal te gebruiken gaat de pijn sneller over dan als je vloeibaar gaat eten.

Trouwens, die bandjes om je kiezen die dingendie naar je tong uitsteken, plak er ff wat suikervrij uitgekauwde kauwgom tegenaan, kan je tong genezen en jij wachten tot je maandag terug kan voor de klachten (die dan waarschijnlijk wel over zijn)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven