Fitness Seller

vloeibare dianabol

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
ik was naar vloeibare dianabol op zoek op het net ....hellaas zonder resultaat.. ik weet dat het bestaat. of is het allemaal nep..

ik heb natuurlijk ook eerst het board gescheckt maar vond alleen een mail waarin iemand zei dat het als ganabol door het leven ging maar ganabol is eq en dus geen dianabol???

dianabol injecteren zou toch veel meer voordelen moeten hebben d.o.v oraal innemen omdat je je lever minder belast en het minder snel aromatiseerd toch?

heerlen in tha house H broek hierrrrrrrr

• Topic Starter Topic Starter
karperblues zei:
heerlen in tha house H broek hierrrrrrrr

niet het antwoord waar ik op het w8ten was maar wel leuk om te weten :p

fitnes centrum???

en natuurlijk om niet af te wijken van de topic weet iemand nog iets over die dianabol??

ik heb trouwens wel net op een amerikaanse site gelezen... http://board1.mantisforums.com/upload/showthread.php?threadid=19101 en daar zeggen ze dat je het gewoon van d-bol tabs kunt maken ...ongeveer vergelijkbaar met de zelf inject. thread van big cat....

maar of ik dat moet geloven...en heeft d-bol dan nog steeds zo'n korte levens duur... want dan zou ik het twee x per dag moeten injecteren of zie ik dat verkeerd??

een keer per dag is genoeg maar tis erg moeilijk om aan vloeibare dianabol te komen[Abeelding niet meer beschikbaar] hier een pic van vloeibare Dbol (bodypage)

Er zijn mensen op amerikaanse boards die het hebben gebruikt en er erg tevreden over waren maar of het nog uit te halen is voor ons weet ik niet. K ken een aantal suppliers maar geen ervan heeft vleoibare dbol dus......ik denk dat je het met de tabs moet doen

(sportschool: leo's arena)

een ander merk vloeibare dbol id riforvit maar hier is bar weinig over te vinden----helaas want de naeelen kunnen volgens mij grotendeels opgeheven worden door het te injecteren

hier nog iets over liquid dbol:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

karperblues zei:
een ander merk vloeibare dbol id riforvit maar hier is bar weinig over te vinden----helaas want de naeelen kunnen volgens mij grotendeels opgeheven worden door het te injecteren

ja dat leek mij ook .... als je opzoekt wat de schadelijke gevolgen zijn van d-bol heeft die bijna allemaal betrekking op het flink belasten van de lever die hier door niet meer goed het bloed kan zuiveren...

maar hoe vaak zou je het dan moeten inj..en zou je het inderdaad zo als ik hierboven vertelde van tabs...kunnen maken?

karperblues zei:
een keer per dag is genoeg maar tis erg moeilijk om aan vloeibare dianabol te komen[Abeelding niet meer beschikbaar] hier een pic van vloeibare Dbol (bodypage)

Er zijn mensen op amerikaanse boards die het hebben gebruikt en er erg tevreden over waren maar of het nog uit te halen is voor ons weet ik niet. K ken een aantal suppliers maar geen ervan heeft vleoibare dbol dus......ik denk dat je het met de tabs moet doen

(sportschool: leo's arena)

is fake kijk maar op ergogenics is een lab test over geweest

seeker zei:
is fake kijk maar op ergogenics is een lab test over geweest

ja er is een lab test geweest met de door hun gekochte vloeibare d-bol ...het merk enzo is wel degelijk echt..hun willen er gewoon nog even op doorrammen dat er ontzettend veel nep is!!

ergogenics kijk ik NOOIT op
wat een bullshit staat daar zeg

karperblues zei:
ergogenics kijk ik NOOIT op
wat een bullshit staat daar zeg

Hoezo bullshit. Het is gewoon een site waar allerlei nieuws berichten die met BB hebben te maken worden geplaatst.
Verder wordt er niet gekeken of het waar is of niet. Het is meer een journalistieke site over bodybuilding

ja dat zal best kheb liever feitelijke informatie en geen meningen van onbekwamen en spuculaties daar heb je niks aan

eddycaminos zei:
ja er is een lab test geweest met de door hun gekochte vloeibare d-bol ...het merk enzo is wel degelijk echt..hun willen er gewoon nog even op doorrammen dat er ontzettend veel nep is!!

merk is nep, alles...... de vloeibare d-bol, de oxy en de gewone d-bol.

geloof je me niet zoek maar eens na naar het merk meca

of kijk bij de steroids pics staat ie ook bij( oxymetholone geloof ik)

seeker zei:
merk is nep, alles...... de vloeibare d-bol, de oxy en de gewone d-bol.

geloof je me niet zoek maar eens na naar het merk meca

of kijk bij de steroids pics staat ie ook bij( oxymetholone geloof ik)

ohh dan heb iek et verkeerd begrepen :) wel lekker k*t dan!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven