XXL Nutrition

.vob --> .iso ???

MikeJung

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
40
Lengte
1m71
Massa
80kg
Ik heb een spel gedownload, heb nu een video_ts map een audio_ts map en een systemupdate map.

Ik moet het hele zooitje naar een .iso zien te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar..

ik kom er $%^&*)^%&*( niet uit..
[afbeelding niet meer beschikbaar]
21ctpo6.jpg

fw5f0j.jpg

dvdshrink is je oplossing.

Alleen als je een video_ts en audio_ts hebt dan is het een film en geen spel

idd.. volgens mij heb je een DVD gedownload

• Topic Starter Topic Starter
zal is kijken bij die dvdshrink, heb een aantal "spellen" gedownload, stond bij de download file gewoon xbox360 bij.. maar ga wel ff kijke

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

als ik hem met dvdshrink doe, dan word het gewoon weer een rar bestand??????

moet je in dvdshrink zeggen dat ie er een .iso van moet maken. (image)

Kan je wel ergens selecteen

Dit is geen spel, dit is een film.

vind het raar als het een film is, heb via piratebay gedownload, en stond gewoon in de xbox360 sectie. Heb nog een spel gedownload, en dat ziet er et zelfde uit..

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

ook als ik via dvdshrink er een image van wil maken word het gewoon een rar bestand

Er is iets verkeerd gegaan volgens mij. Dit is volgens mij een map die op de DVD van een spel staat. Want als het een DVD zou zijn zouden er veel meer en grotere vob bestanden in moeten staan. Normaal als je een Xbox360 spel download krijg je (na unrarren) een .iso en een .dvd bestand.

Met vorige spellen ging dat inderdaad zo, nu was het na unrarren deze mappen.
Kan ik er nog wat mee of moet ik ze maar weggooien en opnieuw downloaden?

Terug
Naar boven