AndroidHealthClinic

Vocht vasthouden met CEE?

tinnes

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik gebruike een maandje NitroCrea van xxl, daarvoor altijd mono gebruikt, en in principe zou je daar toch weinig vocht mee vasthouden?

als ik 10g/dag neem kan ik me vingers niet eens meer goed buigen omdat het zoveel vocht in zit! ben nu een weekje gestopt met de CEE en tis weer weg.

Iemand anders hier ervaring mee?

10gr is ook wel veel bro.
Gebruik je toevallig veel zuivel?

Valt toch wel mee? Niet alles wordt opgenomen.

Gebruik: Neem twee maal daags één maatschep

Hoeveel past er in zo'n maatschep ?

• Topic Starter Topic Starter
5 gram per maatschep, dus 10 g in totaal, gewoon volgens het label gebruikt. Zuivel: tja.. 2 liter melk en halve kilo kwark minimaal.

Ik heb deze, geen last van vochtvasthouden. Had ik met andere producten wel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

CEE houdt geen vocht vast in tegenstelling tot creatine monohydraat.

Raar dat je dit met CEE hebt!
Kan door de zuivel idd komen dat je meer vocht gaat vasthouden icm CEE dan!

3kg vvm in 6week, wat voor merk is dat in hemelsnaam?

Can't be zal wel door voeding komen of een allergische reactie van iets fzo want alsje je vingers niet meer kan plooien komted niej door vocht!

• Topic Starter Topic Starter
Can't be zal wel door voeding komen of een allergische reactie van iets fzo want alsje je vingers niet meer kan plooien komted niej door vocht!

zou kunnen, kreeg ook een dikkere kop ervan, niet perse vet maar wel groter; meerdere malen gehoord. Maargoed, over weekje weer proberen en dan zonder zuivel in me schema, dan kijken, want ik ging er buiten het 'vocht' vasthouden erg lekker op.

Laatst bewerkt door een moderator:
het is bij mij niezo erg als bij jou dan, maar ik heb wel met welke vorm van creatine dan ook... pakkik altijd een lading vocht mee... beetje gevoelig voor...

Ik heb met CEE in de afgelopen 6 weken 3 kilo gepakt. Dat is pure spiermassa aangezien het geen vocht vasthoudt..

In 6 weken 3kg zonder dat er sprake is van celvoluminisatie. OK, jij je zin maar ik raad je aan de werking van creatine op zich nog eens door te lezen.

Terug
Naar boven