AndroidHealthClinic

vocht vasthouden ??

blasmusik

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik las reeds verschillende malen dat wanneer je veel vocht vasthoud dit ligt aan je dieet. Is dit zo ??

Kan je bv. vermijden dat je veel vocht vasthoud bij een dianabol kuur ? Dacht van niet of is het toch mogelijk door bepaalde technieken of produkten ?

Thanks

Zout is een belangrijke factor.
Zout doet het vocht vasthouden.

Kijk, het ene product houdt gewoon meer vocht vast dan de andere, maar met voeding kun je dit echt voor 90% in de hand houden.

Maar elk schaap hier wat blaat dat je van dboll en deca etc onwijs opgeblazen wordt heeft in mijn ogen de voeding niet goed op orde.
Let gewoon goed op wat je eet, dan beperk je de hoeveelheid vocht onwijs.
Producten met veel zout etc zou ik lekker laten staan, zout tijdens het koken toevoegen zou ik ook niet echt doen. Eet gewoon gezonde dingen, maar dat mag ik toch wel aannemen als je gaat kuren toch :).

Vermijden kun je het nooit voor de volle 100%, maar beperken wel.

En het aantal KH kan ook invloed hebben op het al dan niet vasthouden van vocht, niet?
Trouwens, met producten zoals Fluid Fighter etc kan ook al wel wat verholpen worden.

En het aantal KH kan ook invloed hebben op het al dan niet vasthouden van vocht, niet?
Trouwens, met producten zoals Fluid Fighter etc kan ook al wel wat verholpen worden.

Klopt, 1 gram koolhydraten wordt omgezet naar glycogeen, en dat hield volgens mij 4 gram vocht vast.
Maar hou me hier niet op vast...

Maar van carbs valt het over het algemeen, neem gewoon de volwaardige carbs, volkoren producten etc.

Zout is toch de grootste factor in dit geval hoor :), althans bij de meeste dan..

Het ligt aan je voeding en je genetische aanleg.

Snelle carbs en mineralenonbalans zijn de grootste boosmakers.

Ik zelf hou bijna van niks vocht vast(dbol en oxy nog niet geprobeerd) terwijl een trainingsmakker al van anavar vocht gaat vasthouden.

Ik heb een aantal weken creatine ethyl esther (of zo iets) geslikt en sindsdien zijn mijn borsten bijna 2 maten groter geworden. Heeft iemand dit wel eens gehoord dat dit kan door die creatine? Ik heb het idee dat ik flink wat vocht vast ben gaan houden. Een andere vraag, hoe kom ik weer van dat vocht af? Er bestaat nl geen bh-maat 70G :mad:

Ik heb een aantal weken creatine ethyl esther (of zo iets) geslikt en sindsdien zijn mijn borsten bijna 2 maten groter geworden. Heeft iemand dit wel eens gehoord dat dit kan door die creatine? Ik heb het idee dat ik flink wat vocht vast ben gaan houden. Een andere vraag, hoe kom ik weer van dat vocht af? Er bestaat nl geen bh-maat 70G :mad:

Het leven kan je meezitten he:)

normaal gezien als je ermee stopt zal het vocht ook weer verdwijnen.

Misschien even een foto plaatsen:rolleyes:

Je moet je gewoon kijhard tussen je t**ten laten nken en overheen laten spuiten en veel zaad drinken helpt :thumbs:

Als je gevoelig bent voor aromatizering zal je gewoonlijk meer vocht vast gaan houden. Dat heeft naar mijn idee niet veel met zout te maken.

Ik eet ook weinig zout en toch ben ik gevoelig voor edema.

Terug
Naar boven