XXL Nutrition

Vochtretentie korte esters vs. lange esters.

AnonyMass

Competitive Bodybuilder
Waardering
685
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Teneinde van een kuur met oog op droog komen. Redelijk goed gelukt, maar toch vind ik dat ik er veel te vochtig uitzie naar mijn zin. Nu zie ik vaak voorbijkomen dat lange esters gebruiken veel vocht zou vasthouden, vandaar zou ik volgende kuur willen baseren op korte esters.

Nu zou ik daar graag toch primo ingooien, zou dit een groot verschil maken?

1-8 150mg Test P EOD
1-6 100mg Tren A EOD
1-6 200/300/400mg Primo EW

Primo dosis afhankelijk van hoe het gaat.

Lange of korte esters houden even veel/weinig vocht vast.

600 tren ace en 600 test tegenover 400 primo is echt doodzonde van je primo.

Gezien je vorige ervaring met tren zou ik geen ace eod zetten maar ed.

ED is echt kut want dan kan ik veel minder met dosissen spelen. Hmmmm
Wat bedoel je met dosis spelen? Gezien men over het algemeen een stuk meer last heeft van sides op eod lijkt het me al absoluut een no-go voor iemand die er al gevoeliger voor is.

200 test, 600 primo, maximaal 400 tren (ik dacht dat je 600 tren zou doen maar las verkeerd).

Althans, dat zou ik zelf doen. Als ik primo neem wil ik het effect van primo echt zien, en niet dat het overschaduwd wordt door de test en tren ;-)

Merkte zelf een flink vochtverschil tussen test e en test p.
Jammer dat dit nooit wetenschappelijk aangetoond is

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je met dosis spelen? Gezien men over het algemeen een stuk meer last heeft van sides op eod lijkt het me al absoluut een no-go voor iemand die er al gevoeliger voor is.
Dan is het moeilijker om lage dosissen te zetten, stel nu dat ik bijvoorbeeld zeg maar 200mg test EW wil hebben dan wordt dat ongeveer 27mg ED das niet te doen, om maar een voorbeeld te geven.

200 test, 600 primo, maximaal 400 tren (ik dacht dat je 600 tren zou doen maar las verkeerd).

Althans, dat zou ik zelf doen. Als ik primo neem wil ik het effect van primo echt zien, en niet dat het overschaduwd wordt door de test en tren ;-)

Ga ik met zoveel primo dan niet gewoon vocht vasthouden van de primo?

Dan is het moeilijker om lage dosissen te zetten, stel nu dat ik bijvoorbeeld zeg maar 200mg test EW wil hebben dan wordt dat ongeveer 27mg ED das niet te doen, om maar een voorbeeld te geven.
Op zich niks moeilijks aan, daarom heeft een spuit ook meerdere strepen. Pak een dosering, kijk hoeveel ticks dat op je spuit is en rond zo nodig af wanneer je een halve tick moet o.i.d.

Het valt me op dat er heel veel mensen meer op hele/halve ml's gaan uit gemak, ookal is het net zo makkelijk.

Op zich niks moeilijks aan, daarom heeft een spuit ook meerdere strepen. Pak een dosering, kijk hoeveel ticks dat op je spuit is en rond zo nodig af wanneer je een halve tick moet o.i.d.

Het valt me op dat er heel veel mensen meer op hele/halve ml's gaan uit gemak, ookal is het net zo makkelijk.

Uiteindelijk weet je met UG toch niet hoeveel je zet dus heel veel zal het ook niet uitmaken allemaal.. Ga je niet hard genoeg, dan moet je gewoon meer zetten..

Uiteindelijk weet je met UG toch niet hoeveel je zet dus heel veel zal het ook niet uitmaken allemaal.. Ga je niet hard genoeg, dan moet je gewoon meer zetten..

Nee maar elke hoeveelheid olie is toch dezelfde hoeveelheid gear. Mijn probleem is dat ik veel te hard ga [emoji22]

Mijn probleem is dat ik veel te hard ga
emoji22.png
Oxytocine<3

Terug
Naar boven