XXL Nutrition

voedsel

bas15

Cool Novice
Waardering
0
ik ga zo naar de supermarkt na het fitnessen/trainen en hebben jullie dan suggesties wat goed is ik ga gelijk na het trainen:cool:

na het trainen eerst snelle eiwitten en dan maaltijd, heb je geen snelle eiwitten dan gewoon een maaltijd.
Nu ik er aan denk kun je miss een middenweg nemen en na trainen wat eieren nemen en dan 30min later maaltijd met koolhydraten?

whey shake en wat dextrose ... uurtje wachten ofzo en bikkelen met rijst en kip ;)

• Topic Starter Topic Starter
wat moet ik dan aanschaffen met veel eiwitten en koolydraten enz. wat jullie zeggen
???:rolleyes:

Rijst met kip!

Na de training direct een heel pakje kalkoenfilet uit de supermarkt leeg eten :p

Nee ok, zou kunnen maargoed.. zelf weet ik dit ook niet maar weet wel dat GEWONE magere kwart wel redelijk/veel eiwitten bevat

**** kip en kalkoen, haal kilo's biefstuk. En bakken magere kwark. En pindakaas. En volle melk.

na het trainen eerst snelle eiwitten en dan maaltijd, heb je geen snelle eiwitten dan gewoon een maaltijd.
Nu ik er aan denk kun je miss een middenweg nemen en na trainen wat eieren nemen en dan 30min later maaltijd met koolhydraten?

Snelle eiwitten na de training is overrated. Het duurt uren voor dat die worden opgenomen.

Gesponsord uit dbb's feed-the-ecto's fonds?

helaas niet (wie gaat er nou meebetalen aan zo'n fonds), maar als ik zie hoeveel zo'n miezerig pakje van 100g kipfilet kost (2 happen en het is op) dan komt biefstuk nog niet eens zo duur uit, zeker niet kijkende naar de kwaliteit. Als je een baantje hebt prima te betalen.

Terug
Naar boven