XXL Nutrition

Voedsel

Dumbbell King

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
90kg
Hey,

Ik ben de laatste tijd fanatiek aan het trainen, maar let nog niet erg op m'n voeding. Heeft iemand voor mij een simpel eet schemaatje of kan iemand mij helpen met het maken ervan, waarin rekening wordt met het feit dat ik door de week van half 9 tot ongeveer half 5 op school zit en rond 6 uur avond eet?

Ik ben 17 jaar oud, 1.92m lang en weeg zo'n 80kg. mijn doel is om zwaarder te worden en spiermassa op te bouwen. Ik neem op dagen dat ik heb getraind ook een Whey shake. Dit doe ik niet elke dag, omdat ik daar snel acne van krijg.

Ook slaap ik waarschijnlijk te weinig. Door de week zo'n 6-7 uur. Hoeveel uur slaap raden jullie aan?

Thnx

200 gram eiwit per dag, 5 maaltijden kcal of 3500 , succes

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer zou je die 5 maaltijden plaatsen en wat moet ik wanneer eten?

Thnx

Niemand gaat een schema voor je maken man.
Lees de stickies, maak er zelf één, en vraag dan om commentaar.

In de stickies staan de antwoorden op jouw vragen, dus ik ga ze ook niet voorschotelen. Lezen die hap.

Over dat slapen: Rust is net zo belangrijk als training en voeding. Ik raad minimaal 8 uur aan.
Omdat je een jong gozer bent is meer gewenster. Iets als 8,5-9 uur is ideaal denk ik. Meer raad ik niet aan.

Laatst bewerkt:
haha ok man

7:30 1 scoop Whey met 300ml water + 2 bruine boterhammen met pindakaas
10:30 muesli reep + 1 bruine boterham met kipfilet
13:00 3 bruine boterhammen met kipfilet
16:00 stuk fruit + 1 bruine boterham met tonijn
18:00 avondeten (meestal rijst of pasta met vlees)
22:00 bak kwark

wat kan hieraan worden verbeterd? heeft iemand tips?

7:30 1 scoop Whey met 300ml water + 2 bruine boterhammen met pindakaas
10:30 muesli reep + 1 bruine boterham met kipfilet
13:00 3 bruine boterhammen met kipfilet
16:00 stuk fruit + 1 bruine boterham met tonijn
18:00 avondeten (meestal rijst of pasta met vlees)
22:00 bak kwark

wat kan hieraan worden verbeterd? heeft iemand tips?

dit is geen 3500 kcal

Niemand gaat een schema voor je maken man.
Lees de stickies, maak er zelf één, en vraag dan om commentaar.

In de stickies staan de antwoorden op jouw vragen, dus ik ga ze ook niet voorschotelen. Lezen die hap.

Over dat slapen: Rust is net zo belangrijk als training en voeding. Ik raad minimaal 8 uur aan.
Omdat je een jong gozer bent is meer gewenster. Iets als 8,5-9 uur is ideaal denk ik. Meer raad ik niet aan.

9u slapen, dat lijkt me toch wat veel, (iets meer dan) 7u slaap lijkt me voldoende, al wat je meer blijft liggen wordt je alleen maar tammer van :D

Terug
Naar boven