Fitness Seller

Volg jij mensen of bedrijven via twitter?

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Aangezien dit nogal populair is tegenwoordig, ben ik wel benieuwd wie jullie volgen.
Ik zelf volg trouwens niemand.

Ik heb geen twitter.

BigT

altijd wel interessant of hij iets nieuws te melden heeft over apple.

Ja, ik volg 155 mensen/bedrijven.

Ikzelf vind het erg handig om van bepaalde dingen op de hoogte te blijven, het niveau kun je namelijk zelf bepalen imo.

Mensen die alleen maar crap tweeten gooi ik er heel snel uit.

Ikzelf snap niet waarom Big-T niet meer met Twitter, Hyves en Facebook doet, er zijn al fanpagina's voor DBB aangemaakt, hij hoeft er alleen nog maar iets mee te doen.

Ja, ik volg 155 mensen/bedrijven.

Ikzelf vind het erg handig om van bepaalde dingen op de hoogte te blijven, het niveau kun je namelijk zelf bepalen imo.

Mensen die alleen maar crap tweeten gooi ik er heel snel uit.

Ikzelf snap niet waarom Big-T niet meer met Twitter, Hyves en Facebook doet, er zijn al fanpagina's voor DBB aangemaakt, hij hoeft er alleen nog maar iets mee te doen.
Misschien omdat ze al bestaan, die fanpaginas, als administrator van dit forum bespaart dat een heleboel werk.
Verder kan het ook omgekeerd gezien worden, namelijk dat omdat die fanpaginas al bestaan hij ze zelf niet kan aanmaken en dus ook controleren.

nee, ik vind twitter echt heel erg triest

heb het wel op me telefoon, laast maar eens een account aan gemaakt. ff rond gekeken...was het al weer gauw zat.
Trekt me niet...net zoals hyves, facebook en al die crap, het laat me koud. :)

Terug
Naar boven