XXL Nutrition

Volgende kuur test-tren-mast

Isdera

Dutch Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Bij me eerste tren ervaring ook me eerste gyno ervaring gekregen, daarna geen tren meer gedaan. Maar in week 7 van me laatste kuur test-bold kwam de gyno weer terug... eenmaal gyno, altijd gyno blijkbaar..:( Maakt dus niet meer uit welk middel ik gebruik, zal er altijd rekening mee moeten houden.

Fysiek zag ik er toch het best uit op tren, daarom wil ik het weer proberen (eind 2013 ergens). Dit keer met dostinex erbij! :D
Zat te denken aan dit:
1-8 test e 125mg E5D
1-7 tren a 125mg EOD
1-8 mast e 300mg E5D
1-9 hCG 2x250iu EW
1-8 Dostinex 2x0.25mg EW
10-13 Arofixen 1tab ED
14-16 Nolva 10mg ED

Het doel wordt van 95kg 16% naar ≈95kg 12% BF. Dus ca. 4kg spiermassa erbij en ca. 4kg vocht/vet eraf, meer mag natuurlijk ook:)

iemand ervaring met bovenstaande combi en verhoudingen? haalbaar doel?
suggesties/tips welkom

Is je gyno wel weg gegaan na het kuren en zo dat het terug komt tijdens de kuur of is het altijd aanwezig en word het erger in je kuur ?

Bij me eerste tren ervaring ook me eerste gyno ervaring gekregen, daarna geen tren meer gedaan. Maar in week 7 van me laatste kuur test-bold kwam de gyno weer terug... eenmaal gyno, altijd gyno blijkbaar..:( Maakt dus niet meer uit welk middel ik gebruik, zal er altijd rekening mee moeten houden.

Fysiek zag ik er toch het best uit op tren, daarom wil ik het weer proberen (eind 2013 ergens). Dit keer met dostinex erbij! :D
Zat te denken aan dit:
1-8 test e 125mg E5D
1-7 tren a 125mg EOD
1-8 mast e 300mg E5D
1-9 hCG 2x250iu EW
1-8 Dostinex 2x0.25mg EW
10-13 Arofixen 1tab ED
14-16 Nolva 10mg ED

Het doel wordt van 95kg 16% naar ≈95kg 12% BF. Dus ca. 4kg spiermassa erbij en ca. 4kg vocht/vet eraf, meer mag natuurlijk ook:)

iemand ervaring met bovenstaande combi en verhoudingen? haalbaar doel?
suggesties/tips welkom

Topkuur! Zou er wel een paar weken bij aanplakken.

• Topic Starter Topic Starter
Is je gyno wel weg gegaan na het kuren en zo dat het terug komt tijdens de kuur of is het altijd aanwezig en word het erger in je kuur ?

Na die kuur met test-tren-winny kreeg ik voor het eerst last van gyno, daarvoor nooit iets gehad. In de nakuur trok het helemaal weg, althans ik kon niets meer voelen achter me tepels. Tijdens de laatste kuur test-bold kwam het weer opzetten, dit keer best heftig ook. In week 9 kuur afgebroken en gestart met nakuur. Nu al 6 weken in nakuur en het is nog niet helemaal weg. Wel flink geslonken.

Topkuur! Zou er wel een paar weken bij aanplakken.

Mooi:D
Een paar weken erbij plakken.. is 7 weken tren a EOD prikken niet lang genoeg..? Heb er over getwijfeld maar een lange kuur is een lang herstel..
Wat is je voorstel dan?

als je toch tren a zet waarom dan geen mast - p ?

Na die kuur met test-tren-winny kreeg ik voor het eerst last van gyno, daarvoor nooit iets gehad. In de nakuur trok het helemaal weg, althans ik kon niets meer voelen achter me tepels. Tijdens de laatste kuur test-bold kwam het weer opzetten, dit keer best heftig ook. In week 9 kuur afgebroken en gestart met nakuur. Nu al 6 weken in nakuur en het is nog niet helemaal weg. Wel flink geslonken.

Mooi:D
Een paar weken erbij plakken.. is 7 weken tren a EOD prikken niet lang genoeg..? Heb er over getwijfeld maar een lange kuur is een lang herstel..
Wat is je voorstel dan?

Had niet gezien dat het ace was. Dan moet 7 weken wel volstaan denk ik. :)

Wat is precies het doel van dostinex?

zit zelf momenteel al een dikke maand met tren a kuur bezig, werkt echt super bij mij om men vp te doen dalen zonder verlies van massa, wat me ook opgevallen is dat men aders er mooi uit beginnen te komen neem 225 tot 300mg per week en zou daar 12 weken mee door gaan dan werk ik het af met effedrine.
veel succes met je kuur man

Laatst bewerkt:
Tren = zieke aders :-)

Waarom niet test en mast ook eod zetten? Of desnoods e4d.. Scheelt toch een paar keer prikken, stabielere bloedwaarden dus alleen maar positief.

Zou ook voor Test prop gaan ipv e

Kan test e tren e en mast e gewoon in 1 spuit?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is precies het doel van dostinex?

Tren laat het prolactine stijgen, hierdoor krijg je icm hogere oestrogeen waardes vervelende gyno bijwerkingen. Dostinex zorgt ervoor dat het prolactine laag blijft, hierdoor voorkom je dat deze vorm van gyno kan ontstaan.

Waarom niet test en mast ook eod zetten? Of desnoods e4d.. Scheelt toch een paar keer prikken, stabielere bloedwaarden dus alleen maar positief.

Test E en Mast E elke 5 dagen prikken is voldoende, zie geen rede om een enanthaat vaker te prikken dan elke 5 dagen..

Zou ook voor Test prop gaan ipv e

Ik heb nog een boel Test E liggen, op een dosis van 125mg E5D heb ik in 8 weken ca. 5,6ml nodig. Als ik voor prop kies moet ik weer twee vials aanschaffen. Om 50mg EOD te gaan prikken heb ik ca. 14ml prop nodig.

Ik maak dus gewoon een economisch besluit om test e uit voorraad te gebruiken.

Primo ipv mast een optie ?

Terug
Naar boven