MuscleMeat

Volgende kuur voor januari

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Men vorige kuur was deze:
1-12 Test 500mg
1-10 Tren 400mg
1-10 Mast 400mg
1-4 Winny 40mg
14-17 Arofixen 1cap

Ik was hier zeer tevreden van. Mooie gains, veel van over gehouden. En ik zou graag terug voor dergelijke kuur gaan. Ik zou deze clean bulk doen, 20% boven onderhoud. Maar nu zou ik aansluitend de volgende kuur om er droog en hard uit te komen. Hierbij zou ik dan op onderhoud eten.

wk 12-18 150mg test p eod
wk12-18 150mg mast p eod
wk12-14 100mg tren a eod
wk15-18 4mg methyltren eod
En dan hierna de nakuur ipv week 14-17

lekker kuurtje ;)
zou die MT wel op 1mg of 2mg pakken max.. is echt zat

die arofixen van 14-17 eruit halen.. heeft toch geen zin als je meteen doorknalt
nakuur pas na week 20

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
lekker kuurtje ;)
zou die MT wel op 1mg of 2mg pakken max.. is echt zat

die arofixen van 14-17 eruit halen.. heeft toch geen zin als je meteen doorknalt
nakuur pas na week 20

Ja ik heb ook al gelezen dat de MT ook op 1 of 2 kan. Komt goedkoper uit :p, Ik heb dit nog niet gebruikt dus ik zal wel merken hoe men lichaam op die 1-2gr reageert.
En dat van die arofixen staat in de laatste zin dat ik die pas na week 20 neem.

idem kuur waar ik mee in gedachte zit , zelfs met die MT. Maar mss HCG erbij je bent namelijk wel een redelijke tijd on.

En aangezien je toch doorgaat kan je de tren en mast ook gewoon tot week 12 doen lijkt me. Nakuur evt een 1 of 2 weken langer je bent tenslotte 18 weken on.

• Topic Starter Topic Starter
idem kuur waar ik mee in gedachte zit , zelfs met die MT. Maar mss HCG erbij je bent namelijk wel een redelijke tijd on.

En aangezien je toch doorgaat kan je de tren en mast ook gewoon tot week 12 doen lijkt me. Nakuur evt een 1 of 2 weken langer je bent tenslotte 18 weken on.
Ja HCG was ik zowiezo van plan erbij te nemen, is idd wel nodig bij zo'n kuur. Ik kan men tren en mast ook tot 12 doornemen. Ben eens benieuwd wat anderen hierover vinden. En de nakuur kan ik ook overwegen te verlengen.

Tren + mast samen = meestal libido verminderend....

Terug
Naar boven