MuscleMeat

volgende kuur

Deli Oguz

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Hey bro's

Vind dat het wel weer tijd word om over een week of 8 een kuur te doen.

ben van zin om deze kuur te gaan doen.

week 1-04 60mg var
week 1-12 100mg prop e.d
week 1-08 100mg tren ace e.d
week 8-12 150mg masteron e.o.d
week 1-04 10iu slin PWO(direkt na de training).
week 8-12 750 ui hcg om de drie dagen
week 12-16 100mg clomid en 40mg nolva
week 4 - 16 2x .5mg dostinex per week(1mg)

grtz

succes met het prikken...:o

ik zie dat je 88kg weegt..geen aanval hoor, maar wat is je kuur verleden?
ik vind 700mg testprop/700mg tren a per week behoorlijk veel..

ziet er verder prima uit..

t3 wordt ook geregeld gebruikt in kleine doseringen om de negatieve effect van tren op je thyroid te compenseren..evt. 12,5 tot 25 mg

ik zie dat je dostinex gebruikt voor je prolactin level..top! voor je clomid zal 50mg volstaan.
ik zou je nolva nog 2 weekjes door trekken voor je herstel..

succes!

Laatst bewerkt:
Elke dag prop zetten als je ook 1 of 2 keer per week enanthate kan zetten. En dat 12 weken lang?
5 weken 100 mg clomid en 40 mg nolvadex is een beetje overdreven.

prop vind ik persoonlijk ook erg lekker, maar 12 weken ed prikken met afwisselend tren a en mast erbij zou ik niet doen.

maar je zal er wel over nagedacht hebben ;)

ziet er verder goed doordacht uit.

5 weken 100 mg clomid vind ik ook wat teveel van het goede.

Meeste is al gezegd. Het prikken zal geen pretje zijn. Persoonlijk vind ik het dan ook geen slim kuurtje. Als korte ester jou voorkeur geniet, zou ik het alsnog eod doen. Anderzijds is het nauwelijks vol te houden, tenzij je het leuk vind om je zelf als speldenkussen te gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
succes met het prikken...:o

ik zie dat je 88kg weegt..geen aanval hoor, maar wat is je kuur verleden?
ik vind 700mg testprop/700mg trenbolone a per week behoorlijk veel..

ziet er verder prima uit..

t3 wordt ook geregeld gebruikt in kleine doseringen om de negatieve effect van trenbolone op je thyroid te compenseren..evt. 12,5 tot 25 mg

ik zie dat je dostinex gebruikt voor je prolactin level..top! voor je clomid zal 50mg volstaan.
ik zou je nolvadex nog 2 weekjes door trekken voor je herstel..

succes!

Bro

ik hou mijn kuurverleden liever voor me het zwerft hier op het board ergens rond maar ik heb het een keer gepost en heb veel preken en commentaar gehad heb ik geen zin in nou... Maar om wat duideklijker te zijn ik ben vroeg met kuren begonnen en soms heb ik momenten dat mijn levensstijl niet bepaald past bij bodybuilding anyway ik ben niet zo'n voorzichtige gebruiker zoals de meeste mensen hier. Ik ben minder voorzichtig maar weet wel wat ik doe ik heb al wat kuurtjes achter de rug en had veel groter kunnen zijn wil er verder ook niet op in gaan maar ik ben nooit roekeloos geweest met AAS anyway

De clomid zeg je op 50mg is dat niet te weinig??? Ik zit altijd op 100mg...De nolva dus 6 weken op 40mg? de clomid bedoelde ik ook 4 weken heb een typfout gemaakt.

@ endymion Je vergelijkt enanthaat met prop is allebei test ok maar met prop houd je veel minder vocht vast en is snelwerkend ik ga persoonlijk ook beter op prop dus daarom gaat mijn voorkeur naar prop.

@ bigmaus heb je PM gehad we spreken elkaar..

@ younggod Het prikken word de laatste weken tanden bijten dat zeker heb al eerder dit kuurtje gedaan maar toen met minder tren, dus zoveel prikken heb ik al eerder gedaan. De tren dosering kan nog aangepast worden maaraan wat dacht je dan? 75mg

• Topic Starter Topic Starter
Meeste is al gezegd. Het prikken zal geen pretje zijn. Persoonlijk vind ik het dan ook geen slim kuurtje. Als korte ester jou voorkeur geniet, zou ik het alsnog eod doen. Anderzijds is het nauwelijks vol te houden, tenzij je het leuk vind om je zelf als speldenkussen te gebruiken.

als ik eod doe kan ik niet deze doseringen aaanhouden als ik 200mg test prop zet heb ik veel pijn weet ik zeker das helemaal niet vol te houden natuurlijk wil ik niet als speldenkussen dienen maar er zit niks anders op en wat vind je niet slim? mijn doseringen? wees eens wat duidelijker a.u.b.

Grtz

@ younggod Het prikken word de laatste weken tanden bijten dat zeker heb al eerder dit kuurtje gedaan maar toen met minder trenbolone, dus zoveel prikken heb ik al eerder gedaan. De trenbolone dosering kan nog aangepast worden maaraan wat dacht je dan? 75mg

ik heb zelf altijd met ed of eod zetten dat ik het relaxd vind als het maar 1 ml is of 1,5. dat bedoelde ik met de tren en mast er nog afwisselend bij.

verder vind ik je kuur er redelijk goed uitzien hoor, over doseringen en verleden hoor je mij niet als je een goed schema post. Moet je dan verder zelf weten toch.

die 100 mg clomid vind ik veel omdat ik van 50 al vette puisten krijg en beetje depri achtig word. Ik hou het tegen woordig op alleen nolva op een hoge dosis tot ik me weer geiler voel.

Zoveel meer vocht hou je echt niet vast met de enathaat versie.
Desnoods doe er wat proviron bij.
Mar als je voorkeur uitgaat naar de prop versie moet je dat lekker doen.

Iig succes ermee.

als ik eod doe kan ik niet deze doseringen aaanhouden als ik 200mg test prop zet heb ik veel pijn weet ik zeker das helemaal niet vol te houden natuurlijk wil ik niet als speldenkussen dienen maar er zit niks anders op en wat vind je niet slim? mijn doseringen? wees eens wat duidelijker a.u.b.

Grtz

Wat ik bedoel met "geen slimme kuur" is dat je het gewenste resultaat ook wel kunt behalen met de lange esters. 12wkn dagelijks prikken is echt onnodig imo. Als je je druk maakt om wat vocht, kun je gewoon ari/fem/aromasin/provi gebruiken.

Het enige waar je vocht vast zult vasthouden is test. Je maakt je naar mijn idee onnodig zorgen over vocht, je gebruikt 3 middelen waarmee je goede definitie mee creert var/tren/mast.

Ik wens je toch veel succes met je kuur!

Nou goed, dat speldenkussen gedoe is gezegd, ik denk dat deze kerel hier een bewuste keuze heeft gemaakt..

Het kuurtje ziet er goed uit, maar wat zijn je verwachtingen?

Bro

ik hou mijn kuurverleden liever voor me het zwerft hier op het board ergens rond maar ik heb het een keer gepost en heb veel preken en commentaar gehad heb ik geen zin in nou... Maar om wat duideklijker te zijn ik ben vroeg met kuren begonnen en soms heb ik momenten dat mijn levensstijl niet bepaald past bij bodybuilding anyway ik ben niet zo'n voorzichtige gebruiker zoals de meeste mensen hier. Ik ben minder voorzichtig maar weet wel wat ik doe ik heb al wat kuurtjes achter de rug en had veel groter kunnen zijn wil er verder ook niet op in gaan maar ik ben nooit roekeloos geweest met AAS anyway

De clomid zeg je op 50mg is dat niet te weinig??? Ik zit altijd op 100mg...De nolvadex dus 6 weken op 40mg? de clomid bedoelde ik ook 4 weken heb een typfout gemaakt.

prima..het was uit pure interesse ik ben er niet om je te veroordelen..gewoon om een situatie te schetsen :)

clomid zou je de eerste week op 100 mg kunnen zetten daarna op 50mg om op gewenste bloedlevels te komen.

nolva zou ik op 20mg houden voor 6 wkn er zijn namelijk geen studies die aanwijzen dat een hogere dosering beter zou werken.

succes verder

Terug
Naar boven